Streaming hapert

Pagina: 1
Acties:

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 17:18

Rudios

Lost in space?

Topicstarter
Ik krijg het streamen vanuit mijn pc naar de tv (panasonic p50vt30e) niet werkend. Hij ziet het netwerk en ik kan ook gewoon de videobestanden laden, maar alles hapert gruwelijk. Ik heb een Ubee modem van Ziggo en heb alles bekabeld. Ik heb het ook wireless geprobeerd, ook geen resultaat. Verder heb ik een Cisco switch ertussen gehad met hetzelfde resultaat: hapering. Dus aan mijn netwerk lijkt het niet te liggen. Verder heb ik ik verschillende steamprogjes geprobeert. Media server, WMP, Serviio etc. Met allen het zelfde slechte resultaat. Toen maar eens gekeken of het aan de TV lag, dus mijn externe HDD aan de TV gehangen en hetzelfde filmpje gedraad: PERFECT. Dus het ligt ook niet aan de tv. Ik heb sinds 1 maand een nieuwe pc (i2500@4ghz, 8mem geheugen en een Gt560ti). Dus opzicht zou hij dat makkelijk moeten kunnen streamen. Wat voor opties heb ik nog? Ik zou zeggen iets softwarematigs daar het hardwarematig allemaal lijkt te functioneren. Ik heb overigens wel Windows media player Classic Codecs erop staan.

Help! Ik wil heel graag streamen, ik heb alles geprobeerd en uitgezocht, maar niks lijkt te werken, alles blijft maar haperen (geluid en beeld).

Whole lot of stars ***

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 23:59

allure

Titaan fase 2/3

Welk type Ubee gebruik je?
Welke snelheid haal je over die bekabeling?

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Topicstarter
Even een update, ik heb net een laptop op het netwerk aangesloten en deze streamed dus gewoon perfect!
Dus dan is het netwerk gewoon goed, de tv ook, maar dan klopt er iets niet met m'n PC of instelling ervan.
Ik heb de firewall uitgezet en poorten opengezet, ook dat mag niet baten.

Dus het is iets softwarematigs, iemand nog ideeën?

Alvast bedankt!!

*edit: je was me net voor Allure. Zoals je kan lezen werkt het netwerk wel goed, dus het Ubee modem kan ik uitsluiten

[ Voor 15% gewijzigd door Rudios op 27-01-2012 16:04 ]

Whole lot of stars ***

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Topicstarter
Niemand? :'(

Whole lot of stars ***