Ik heb sinds gisteren een ok. ole 321-b d4 LED tv (32") aangeschaft bij de mediamarkt, maar hoe ik ook pruts, ik krijg de letters op mijn beeld maar niet scherp. Ik heb alle instellingen van mijn tv al veranderd, maar of alles wordt waziger, of de letters krijgen een soort witte strepen door zich heen. Bij bijvoorbeeld de de B is de laagste rij pixels gescheiden van de rest door een rij witte pixels. Ook zijn de randen van letters vaak een mengeling van witte en zwarte pixels (waarbij wit vervangen word door de kleur van de achtergrond).
Ik gebruik een HDMI kabel en een Ati radeon HD6870, en mijn vorige beeldscherm (een LG flatron M197WD) had hier geen last van. Ik heb de cleartype text allemaal al geprobeerd, mijn refresh rates op allerlei Hz gezet (nu staat hij weer op 60 Hz, de hoogste die ik kon kiezen, ook al kan mijn scherm tot 85 Hz aan).
Ik gebruik een HDMI kabel en een Ati radeon HD6870, en mijn vorige beeldscherm (een LG flatron M197WD) had hier geen last van. Ik heb de cleartype text allemaal al geprobeerd, mijn refresh rates op allerlei Hz gezet (nu staat hij weer op 60 Hz, de hoogste die ik kon kiezen, ook al kan mijn scherm tot 85 Hz aan).