|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Vziw hebben we daar niets in veranderd de afgelopen tijd, dus het zou vreemd zijn als dat echt pas sinds kort voorkomt
Het zou inderdaad wat mooier staan als er niet iedere keer "apps op Android Market" achter stond, maar idem vind ik voor "Android Market:" zelf
Het zou inderdaad wat mooier staan als er niet iedere keer "apps op Android Market" achter stond, maar idem vind ik voor "Android Market:" zelf
Die tekst aan het begin vind ik niet zo erg, zo is het bij IMDB: The Woman in Black (2012) bv meteen duidelijk waar de link naartoe gaat. Maar die tekst aan het einde, tsja ...
Het is mij overigens nooit opgevallen dat ie er altijd staat, maar ik kan het verkeerd hebben.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit vergt een kleine aanpassing aan de config van onze title-importer. No big deal.
De tekst aan het begin is intentioneel; de 'Apps op Android Market' is een recente toevoeging van de site zelf en moet gestripped worden.
De tekst aan het begin is intentioneel; de 'Apps op Android Market' is een recente toevoeging van de site zelf en moet gestripped worden.
[ Voor 54% gewijzigd door crisp op 30-01-2012 09:31 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()