Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung chronos serie 7 met i7 & 15,6 inch

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• flash1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09-2024
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe laptop aan te schaffen, en mijn ogen vielen op de series 7 van Samsung. Het model chronos leek mij wel een goede notebook, in een video review is de versie met een i7 in combinatie met een 15,6 inch scherm. Alleen kan ik dit model nergens in Nederland vinden, het is een quad-core dus geen dual-core i5 die staat dan weer wel in de pricewatch van Tweakers.

Verder vroeg ik me af wat jullie van deze laptop vinden, en is het ook nog een beetje geschikt om te gamen zoals battlefield 3 op high settings?

Hier is de link van de versie die wel in overvloed verkrijgbaar is in Nederland:
pricewatch: Samsung 700Z5A-S03NL

en hier de link van de i7 quad-core versie (video review):
YouTube: Samsung Series 7 Chronos 15.6" Complete Unboxing and Hands-on Review - NP700Z5A - S04US

Alvast bedankt,

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Sorry, misschien klinkt ik heel bot, maar als je niet eens de moeite neemt om et zoeken, dan kan je toch wel evne in de topiclijst kijken? Enkele topics onder de jouwe: \[Ervaringen/discussies] Samsung 7 Series

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Dat dus.

Ik vraag me overigens serieus af waarom je hem wilt. De meeste mensen zijn er niet echt over te spreken vanwege het slechte scherm en matige bouwkwaliteit. Als je dat topic doorleest wordt het wel duidelijk.

Dit topic is gesloten.