Toon posts:

muziek cd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vraag het hier maar effe...Ik wil een live cd opnemen..dat gaat dus 60 minuten door zonder te stoppen, maar zijn wel 12 verschillende nummers...ik heb het met feurio gebrand maar dan hoor je toch steeds een tikje als hij van het ene naar het andere nummer springt...da's irritant natuurlijk...iemand met een oplossing?

Bedankt!

Verwijderd

betere cd's

Verwijderd

punt 1 je brander moet wel dao disc at once kunnen branden ..en kijk de instelling van je brand soft eens na...geen pauze an 2 sec.
Of maak er als je brander het niet kan 1 lange mix van zonder track index.
Dan heb je de pauze tiks niet meer.

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 14:02

Dentist

Next patient please...

Met nero moet het als volgt :

Alle nummers behalve het eerste selecteren en daar de pauze van 2 sec uitzetten.

Dan disc-at-once branden en hoppa, klaar ben je..

Dentist

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik TDK cd's dus dat moet wel goed zitten toch?

De brander is die veelbesproken Lite-on..doet het ook best, alleen dan die tikkies als ik die cd opneem...

ik zal Nero 's even proberen.

dank jullie wel

Verwijderd

Zet je vraag effe onder een ander forum in Opslagmedia & I/O Controllers daar weten ze wel antwoord op je vraag.>:)

Ik gebruik voor ingedeelde life mixen altijd WinOnCD 3.8 Pro gaat perfect. En het is makelijk in te stellen.

:9You can always learn on Tweakers.:9

Ik heb deze brander ook en brand ook wel eens met CD-r van TDK (Philips is beter) maar geen problemen.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

DAO oftwel disc at once, nodeloze toevoeging misschien, maar toch bevestiging is altijd makkelijk !

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 14:03 schreef Vegan het volgende:
Hoi,

Ik vraag het hier maar effe...Ik wil een live cd opnemen..dat gaat dus 60 minuten door zonder te stoppen, maar zijn wel 12 verschillende nummersBedankt!
lame raden
blink 182-mark tom and travis show

*D

Verwijderd

Topicstarter
Ehm nee..jammer...'T was The Wall van Pink Floyd..

en met Nero zit er trouwen nog zo'n "overschakelingstikje" in...heel irritant...en die cd helemaal als 1 mp3 rippen vinnik ook niks want dan kan ik niet meer zappen...en wie wil dat nou niet?

Moet ik op zoek naar een ander brandprogramma?...het tikkie werd namelijk wel minder bij Nero t.o.v. Feurio...WinOnCd is dat iets?

Verwijderd

Ik heb The Wall even gebrand met WinOnCD. Bij mij geeft het geen problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan moet ik maar effe naar WinOnCd op zoek gaan...doet dat prog het met een lite-on? Het programma dat ik erbij kreeg..ehmm easy cd creator doet het er niet mee....kan de speler niet herkennen ofzo..?

nou ja..

toei toei
Pagina: 1