Toon posts:

Vreemd ipad wifi probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een merkwaardig probleem.

Mijn pc is verbonden dmv een usb stick draadloos met me router. Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Mijn ipad 2 zegt dat hij wel verbonden is, maar op een gegeven moment klapt hij me internet eruit ondanks dat hij wel verbonden is. Ik moet dan weer me wifi aan en uit zetten. Om vervolgens weer even te kunnen internetten. Ook vind ik dat me wifi onstabiel schommelt.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Ik heb me wifi aan en uit gezet.
- Ik heb me ipad weer hersteld naar fabrieks instellingen.
- Ik heb de DNS server op me ipad op 8.8.8.8 gezet dit was van google had ik gelezen alleen mocht dit ook niet baten

Dus het probleem ligt aan me router (denk ik), maar wat moet ik in me router eventueel veranderen?

Ipad 2 64 gig 3G
thompson router

PS.

Ik heb ook een samsung galaxy. Als ik wil whatsappen via me telefoon werkt dit niet. Mij maakt dit niet zoveel uit, maar mischien helpt deze info voor het zoeken naar het probleem.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:45:
Mijn ipad 2 zegt dat hij wel verbonden is, maar op een gegeven moment klapt hij me internet eruit ondanks dat hij wel verbonden is. Ik moet dan weer me wifi aan en uit zetten. Om vervolgens weer even te kunnen internetten. Ook vind ik dat me wifi onstabiel schommelt.
Zet je dan de wifi aan en uit op je ipad of reset je je router? En blijft de internetverbinding op je andere apparaten wel werken als je ipad je internet er uit klapt? Of doet alleen het internet op de ipad het dan niet meer?

Desktop | Server | Laptop

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-02 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:45:
Wat heb ik al geprobeerd:

- Ik heb me wifi aan en uit gezet.
- Ik heb me ipad weer hersteld naar fabrieks instellingen.
- Ik heb de DNS server op me ipad op 8.8.8.8 gezet dit was van google had ik gelezen alleen mocht dit ook niet baten
[flauwe opmerking modus]

Dan gaat je WiFi zeker niet functioneren :+

[/flauwe opmerking modus]

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Zet je dan de wifi aan en uit op je ipad of reset je je router? En blijft de internetverbinding op je andere apparaten wel werken als je ipad je internet er uit klapt? Of doet alleen het internet op de ipad het dan niet meer?
ik zet de wifi op me ipad aan en uit, met me router heb ik tot nu toe nog niks gedaan,

Het is alleen me ipad die problemen geeft de rest blijft het wel gewoon doen.

Verwijderd

Topicstarter
Hari-Bo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:14:
[...]

[flauwe opmerking modus]

Dan gaat je WiFi zeker niet functioneren :+

\[/flauwe opmerking modus]
haha nee dat klopt idd :9

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08

lier

MikroTik nerd

Al eens gekeken of er veel andere draadloze netwerken in de buurt zijn (die eventueel ook op hetzelfde kanaal zit)?
Is er een nieuwe(re) firmware versie van de router beschikbaar?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1