Toon posts:

[Win7] met SP1 onvoorspelbaar gedrag en traag op 2 PC's *

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*Zie topic titel en onderstaande berichten*

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom meteen allemaal zo ehm 'grof'? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:04:
Waarom meteen allemaal zo ehm 'grof'? :/
Inderdaad, maar je hebt neem ik een legale versie van Windows?

Niet SP1 installeren en kijken hoe het dan gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door karstnl op 27-01-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, sorry voor grove taal was wat van streek en had het bericht origineel op fok geplaatst, dus copy plak werk, >.<.

Anyways, zojuist systeem herstel uitgevoerd op het tijdstip waarop sp1 was geïnstalleerd, nu dus geen sp1 meer en problemen zijn zo goed als weg.

Is er iets met sp1 dat mijn systeem doet buggen of zoiets?

Edit:

Heb w7 van msdn website van school (doet ict opleiding), dus als het goed is zou het legaal moeten zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:18:
Is er iets met sp1 dat mijn systeem doet buggen of zoiets?
Dat kan, de problemen die je beschrijft kunnen best komen doordat bepaalde drivers (van bijvoorbeeld je videokaart) niet compatibel zijn met elementen uit de nieuwe Service pack.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 15:03
Wep in je router is gemakkelijk te hacken.
Gebruik wpa2.
Zoek met google hoe je je wifi kunt/moet beveiligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WEP in inderdaad heel erg een no-no, zeker met een ICT-opleiding.
Wtf is er aan de hand?
offtopic:
Inderdaad, overdreven taalgebruik die afleidt van je vraag en een zwaar nietszeggende topictitel... :+ Dat laatste pas ik nog even aan, dat eerste kan je zelf aanpassen met de edit-knop. Bedenk dat een slecht leesbare vraag resulteert in hooguit weinig en slechte antwoorden ;)

Maar welkom@GoT!

Je hebt op beide Win7 met/zonder SP1? Dat lijkt me een erg belangrijk gegeven. Drivers en bepaalde diepgravende apps zoals virusscanners lijken me idd aandachtspunten.

Het is dus zaak meer info te geven: welke relevante applicaties op beide systemen, zijn er overlappende drivers? Andere/nieuwere versies geprobeerd? Zijn er processen die veel resources vreten? Schakel als test (!) ook even Kaspersky en andere processen uit als het weer fout zou gaan.

Gebruik ook even de malware-zoektips zoals beschreven in vele topics in Beveiliging & Virussen en de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al zijn hardwareproblemen minder waarschijnlijk gegeven jouw symptomen.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 27-01-2012 08:53 . Reden: Welkom ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Nogmaals, mijn excuses voor het taalgebruik en onduidelijk vraagstuk, dat komt omdat ik het bericht eerst op fok heb gepost waarna ik uit luiheid geen zin had om een proper bericht samen te stellen.

Ik zal kijken of mijn laptop ook sp1 heeft. Computer doet het nog steeds stabiel op 1 ding na: nadat ik ingelogd ben kan ik niet op de taskbar klikken, ik moet daarvoor taakbeheer starten en vervolgens is de taskbar weer geheel beschikbaar. Denk dat dat ook op zijn tijd beter word.

Over dat WEP, tja, daar had ik geen kennis over, of eigenlijk wel, maar wederom uit luiheid niet gedaan. Heb echter WEP 3 dagen geleden vervangen door WPA met een Radius Key.

Wat ik zelf dus zo stom vind, is dat ik mijn pc niet hoefde schoon te maken en een nieuwe installatie van windows 7 op te plaatsten, als ik in eerste instantie keek wat mijn systeem deed buggen, had ik al mijn films en series nog, lol....

Dus:

Computer: Zonder sp1: Doet normaal, maar niet op sp1.
Laptop: Waarschijnlijk met sp1 : Doet normaal.

Jongens bedankt voor de informatie! Als de problemen zich nog voordoen, dan zal ik een nieuw proper topic plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Prima, maar toch gaat dit topic dicht - doordat je je startpost hebt leeggehaald is er nu compleet geen touw meer aan vast te knopen en valt er weinig zinnigs van te maken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.