Ik ben al het tijdje aan een klieren met een website die op ons werk een De website kan niet worden weergegeven melding geeft. Ik probeer de website te bereiken met verschillende windows xp sp3 32 bit bakken met IE8 die in een Windows Small business 2011 domein hangen. Op de server zelf is de website wel bereikbaar (SBS2011sp1 x64).
De website werkt wel wanneer ik Firefox op de xp bakken installeer, maar dit is niet wenselijk, ik wil de website gewoon kunnen bezoeken vanuit IE8. Ik heb alle DNS instellingen al gecheckt, deze lijken allemaal goed te zijn. Overigens verwacht ik niet dat het hier in zit aangezien firefox wel netjes via de SBS dns server en de router de website bereikt. Iedere willekeurige andere website is gewoon te bereiken.
Heeft iemand ervaring met dit probleem?
De website werkt wel wanneer ik Firefox op de xp bakken installeer, maar dit is niet wenselijk, ik wil de website gewoon kunnen bezoeken vanuit IE8. Ik heb alle DNS instellingen al gecheckt, deze lijken allemaal goed te zijn. Overigens verwacht ik niet dat het hier in zit aangezien firefox wel netjes via de SBS dns server en de router de website bereikt. Iedere willekeurige andere website is gewoon te bereiken.
Heeft iemand ervaring met dit probleem?