Heb sinds 2 weken mijn eerste smatrphone en nu heb ik wat apps erop gezet via wifi die ik er allemaal terug heb gewist , maar nu blijft er zo van boven een E branden et 2 pijltjes , hoe krijg ik dat er terug af en wat is dat voor iets , en heb ook sms toons van een apps gehaald en bij mijn tonen gezet en toch kan ik die niet gebruiken als ik een sms krijg , wat moet ik me hier allemaal van voorstellen , of was ik beter bij mijn Nokia gebleven .
Even Googlen, even inlezen? De e betekend EDGE, oftewel mobiel internet...
En je sms toontje is een kwestie van instellen in de sms-applicatie of in het juiste menu..
En je sms toontje is een kwestie van instellen in de sms-applicatie of in het juiste menu..
offtopic:
Tevens zou wat interpunctie je post ook niet misstaan
Tevens zou wat interpunctie je post ook niet misstaan
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
dat is edge en de pijltjes zijn je up en download
en ja als ik zo je startpost lees 'was' (ik denk dat je 'had' bedoeld) je beter bij je Nokia kunnen blijven inderdaad.
Ow en nog iets. Als je ooit solicitatiebrieven gaat schrijven: zet s.v.p. geen spaties voor een komma, dit mag niet.
en ja als ik zo je startpost lees 'was' (ik denk dat je 'had' bedoeld) je beter bij je Nokia kunnen blijven inderdaad.
Ow en nog iets. Als je ooit solicitatiebrieven gaat schrijven: zet s.v.p. geen spaties voor een komma, dit mag niet.
[ Voor 50% gewijzigd door BasieP op 26-01-2012 18:45 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
*Leer eerst punten en komma's gebruiken, dat leest prettiger.
De E met twee pijltjes heeft je data verbinding aan. E staat voor Edge.
De E met twee pijltjes heeft je data verbinding aan. E staat voor Edge.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
En dan ook niet nog eens gaan crossposten! Dit topic gaat dicht!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dit topic is gesloten.
![]()