Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vreemd browse probleem

Pagina: 1
Acties:

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:44
Ik heb sinds een dag of 3 een raar probleem.
Wanneer ik een pagina open, bijvoorbeeld FOK!, dan opent hij hem in 1 keer goed.
Klik ik nu een topic aan, of een nieuwsitem, dan komt hij niet verder dan een halve pagina. Soms blijft het gewoon een witte pagina.
Wanneer ik hierna op F5 druk, staat de pagina er in 1 seconde.
Dit heb ik op beide laptops, en op de desktop.
Dit probleem blijft zich herhalen.
Zowel in Chrome, als in i.e. Weet iemand waar dit aan kan loggen? Modem en router ook al een reset gegeven.

Op Tweakers lijkt het dan goed te gaan, maar dan kom ik op de FP, klik op Forum, klik op de gewenste categorie, klik op open topic... en dan blijf ik een wit scherm houden. En dan refresh ik, en staat de pagina er in een halve seconde.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Cache al eens leeg gegooid?
Laat cCleaner eens lopen misschien dat het dan opgelost is.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:07

Franko P.

Hit it.

lifeguard schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:55:
Wanneer ik een pagina open, bijvoorbeeld FOK!, dan opent hij hem in 1 keer goed.
Klik ik nu een topic aan, of een nieuwsitem, dan komt hij niet verder dan een halve pagina. Soms blijft het gewoon een witte pagina.
Zowel in Chrome, als in i.e. Weet iemand waar dit aan kan loggen? Modem en router ook al een reset gegeven.

Op Tweakers lijkt het dan goed te gaan, maar dan kom ik op de FP, klik op Forum, klik op de gewenste categorie, klik op open topic... en dan blijf ik een wit scherm houden. En dan refresh ik, en staat de pagina er in een halve seconde.
Gokje, Upc is je internet aanbieder?
Dan ben je absoluut niet de enige, kijk maar eens hier: UPC Internet vragen & problemen topic deel II

Ligt niet zozeer aan je browser, maar wel aan je provider.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Nu je dat zegt, ik merk dat ook bij mijn vriendin die sinds een week of 2 bij UPC zit. Ze liep daar van de week nog over te mopperen :p

Desktop | Server | Laptop

• lifeguard
Franko P. schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:30:
[...]

Gokje, Upc is je internet aanbieder?
Dan ben je absoluut niet de enige, kijk maar eens hier: UPC Internet vragen & problemen topic deel II

Ligt niet zozeer aan je browser, maar wel aan je provider.
Inderdaad UPC.
Dat cache gebeuren e.d. heeft geen zon, aangezien het op alle pc's hier is :)

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:34
is een storing bij UPC

lees maar eens bij www.chelloo.com

en op de status pagine van UPC staat het ook:

---

Televisie

Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw UPC Digitale TV. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing

Starttijd: 29 januari 2012 - 06:01
Verwachte eindtijd: onbekend
- - -

Internet

Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw UPC Internetverbinding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

- - -

Telefonie

Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw UPC Telefonieverbinding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

• lifeguard
Alles werkt hier na behoren.
Tot op dat enkele (vervelende) probleem na

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

lifeguard schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:55:

Ik heb precies hetzelfde maar dan ook op mijn werk en daar hebben wij geen UPC. Het is alleen Fok en Tweakers waar dit probleem zich voordoet. Alle andere websites werken naar behoren.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Pagina: 1