Hoi ,heb sinds kort mijn samsung ace maar ik heb wat zitten spelen met dit ding , en wat nu ik krijg ineens zo van boven een icoon met de letter e met 2 pijltjes , mijn vraag is : wat is dat en hoe zou ik dit kunnen verwijderen als dit nodig moest zijn
Dat zegt dat je telefoon het Edge netwerk, mobiel internet dus, gebruikt. Nee, er is geen mogelijkheid dat weg te krijgen, behalve als je je data uitschakeld. Sowieso is google er ook nog hoor
Is dat niet gewoon dat je nu via Edge een (data)verbinding hebt? Verdwijnt het als je Wifi aan zet bijvoorbeeld?Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:41:
Hoi ,heb sinds kort mijn samsung ace maar ik heb wat zitten spelen met dit ding , en wat nu ik krijg ineens zo van boven een icoon met de letter e met 2 pijltjes , mijn vraag is : wat is dat en hoe zou ik dit kunnen verwijderen als dit nodig moest zijn
Nickname does not reflect reality
Ik kan vragen wat je zelf al had gevonden maar een gebruiksaanwijzing voldoet...
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Begin eens met het doorlezen van Het algemeen beleid, want dit is niet bepaald wat we van een topicstart verwachten.
Dit topic is gesloten.
![]()