Dell geluid kraakt oplossen door backup ?

Pagina: 1
Acties:

• start
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-04-2023
Ik was van plan om op aanraden van Dell Windows 7 opnieuw te gaan installeren op mijn laptop. Reden hiervan is dat mijn geluid steeds hapert en mijn laptop dan een paar seconden traag is. Middels deze Windows installatie en de drivers opnieuw te installeren zou het probleem opgelost moeten zijn.
Ik heb zo mijn twijfels wat denken jullie ? Is dit de oplossing ?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:00

Fiber

Beaches are for storming.

Windows opnieuw schoon installeren kan nooit kwaad. Natuurlijk wel eerst je persoonlijke data etc. back-uppen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kan prima dat dit de oplossing is maar kan ook van niet. Sowieso moet dit eerst doen om softwarematige problemen uit te sluiten voordat je naar bijvoorbeeld hardware problemen gaat kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 26-01-2012 17:27 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wazige oplossing; ik lees 0.0 troubleshooting op basis van de huidige klachten en software en dus kan ik ook zeggen dat na de installatie de connector of het moederbord of een kabel of whatever nog steeds rot is, om maar een zijstraat te kiezen. Maar als je tijd over hebt; installeer vooral overnieuw en kijk daarna hoe de vlag erbij hangt.

Oh, en voor je huidige/volgende topic: Het algemeen beleid

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 26-01-2012 17:27 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• start
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-04-2023
Bedankt voor je jullie reacties. Ik ga dat van de week zeker proberen. Ik vroeg me alleen af of het in Windows 7 mogelijk is om een backup te maken van je syteem zonder dat de drivers mee worden genomen ?