• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-02 10:55
Hallo,

Ik heb (nu nog) een HD 5770.
Absoluut geen problemen tijdens gamen enz.
Maargoed ik lees nu sinds kort veel hier op de fora over overclocken enz en dat dit makkelijk is in CCC.
Ik denk, laat ik het ook eens opzoeken.
Kan ik nergens CCC vinden.
Ik vind ineens in mn startup een file van een heeeeeeeeel oude nvidia kaart die ik heb gehad.
Die uitgevinkt en hoppa ik zie CCC staan als ik rechtermuisknop doe op mn bureaublad.
Ik denk YAY! ik start hem op en dan krijg ik een vage error en start CCC dus niet op.

Wat adviseren jullie? eerst een hele driversweep eroverheen zodat alle videodrivers wegzijn en dan opnieuw CCC downloaden?
Of breek ik dan meer dan ik maak?

ALvast bedankt.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Als je CCC (Catalyst Control Center) niet kan vinden via zoeken in start (of alle programma's) is het niet geïnstalleerd.

Je kan drivers altijd extracten zodat je ze later terug kan zetten. (driver magician lite, de restore doet apparaatbeheer al voor je)

Dus, extract, sweep, install, overclock ;)

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-02 10:55
wel een driver sweep erover dus? dan ga ik dat maar eens proberen. zijn er nog goede en slechte driversweeps? of maakt het geen moer uit?

En ik kon het niet vinden tot ik het nv bestandje uit mn startup verwijderde. Toen vond ik CCC wel in mn desktop dingen.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Ja de oude versies van guru3d :P.
Gewoon naar www.phyxion.net gaan en de nieuwste versie halen.

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 16:24
en anders kan je nog altijd proberen je kaart gewoon te overclocken met MSI afterburner?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Mwa, het vinkje "verwijder drivers" bij het verwijderen van het apparaat bij apparaatbeheer werkt anders prima.
Anders de deïnstallatie van CCC, maar die schijn jij niet te hebben,
Pagina: 1