Toon posts:

Iphone 4 S 64Gb soms in een soort muted stand bij bellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kort en krachtig.
Soms als ik iemand bel met deze foon krijg ik geen toon ( tuit tuit tot iemand opneemt ) en als iemand opneemt kan die persoon mij wel hallo hallo horen zeggen maar kan ik die persoon niet horen ( helemaal muted )

Dit probleem is verholpen zodra ik even de luidspreker aanzet en dan weer uitzet.
Hij doet het ook lang niet altijd.

Dit lijkt me geen defect aangezien hij het dan consequent zou moeten doen of helemaal niet.
Software probleempje?
Ik heb de Ios versie van toen ik de foon kreeg, niet de laatste met betere ondersteuning voor Australische sprekers.( siri )

Toch updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.deelen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
Lijkt verdacht veel op een software probleem.
Als ik jou was zou ik eerst die update installeren.
Als dit het probleem niet oplost zou ik iOS opnieuw installeren zonder de backup terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Volgens mij is dit een bekend probleem en los je dit niet op door te updaten naar 5.0.1. Lijkt het hierop? :
http://www.iphoneclub.nl/...ehoor-tijdens-het-bellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Ja, ik heb dus precies hetzelfde probleem. Wilde net een topic starten toen ik deze zag.

Op het moment dat ik iemand bel (andersom nooit een probleem), zie ik opeens dat de klok begint te lopen, maar ik hoor helemaal niks.

Wat te doen, aan dit irritante probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb er ook last van, moet inderdaad op de luidspreker aan- en uitzetten en dan is het goed, het is ook niet altijd zo.

Heb iOS 5.0 er op staan. Ik heb er mee leren leven omdat ik niet vaak bel. Maar vreemd is het wel.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Ik zie net een topic op Apple forum: https://discussions.apple...04857?start=2115&tstart=0

Inmiddels opgelopen tot 142 pagina's (!). Ik heb ze niet allemaal doorgelezen uiteraard, maar wel een paar. Nog steeds nergens een oplossing gelezen voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem word opgelost in 5.1. Ik heb 2 en 3 beta van IOS 5.1 getest en bij beide had ik dit probleem NIET MEER. Maar omdat er nu een jailbreak uit is voor 5.0.1 ben ik weer terug gegaan naar dat build omdat ik SBSettings misde :) Dus heb ik het probleem ook weer terug, maar ik kan er wel mee leven tot er een JB voor 5.1 of hoger uitkomt ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Dat zou mooi zijn. Wanneer komt deze uit eigenlijk? Staat dit ook in de release notes genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik had hetzelfde probleem en na het lezen van veel threads op verschillende fora ben ik tot de conclusie gekomen dat de enige goede oplossing was om de telefoon te laten omruilen met een ander exemplaar. Sindsdien nergens meer last van. Daarnaast had ik overigens ook problemen met een stotterende ringtone bij een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo te horen is het geen hardware gerelateerd probleem ( misschien bij jou wel ) maar een software gerelateerd probleem.

Ik wacht dus release 5.1 af als hier de problemen geaddresseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 18:50
Hier ook er last van met soms flippende tonen bij whatsapp en het niet horen van een persoon bij het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Zojuist toch maar eens met Apple gebeld over dit probleem.

Men heeft me aangeraden om de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen, vervolgens te kijken of het probleem is opgelost. Als dat niet zo is, wordt er een reparatie aangevraagd wordt het toestel waarschijnlijk omgeruild.

Als het probleem is opgelost, dan moet ik de back up terugzetten en kijken of het probleem dan nog steeds is opgelost.

Edit: medewerker gaf aan dat dit een bekend probleem was, waar ze vele calls over kregen. Bij sommige helpt het herstellen naar fabrieksinstellingen, bij anderen niet...

[ Voor 17% gewijzigd door djoelzz op 01-02-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Is er al iemand die kan bevestigen dat dit probleem is opgelost met 5.1?
Pagina: 1