Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo Z1 telefonie met internet vraagje

Pagina: 1
Acties:

• willyb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:17
Vraagje:

Heeft iemand ervaring met het 'gratis' internet wat je bij Ziggo Z1 Telefonie krijgt?
Ik zoek even voor iemand die amper internet of dat wellicht een leuke optie is.

Op internetten.nl staat dat het 5Mbit is, op hun eigen site 64kb. Vraag me af of het minimaal 64kb is en max 5MBit en waar het meestal op uitkomt.

Achtergrond:
Belde net een verkoop medewerker van ze, die had blijkbaar echt totaal geen idee van snelheden. Ze gaf aan dat het zeker trager was dan een ouderwetse 56k telefoonmodemmodem, want ze kunnen niets garanderen omdat het maximaal 5 MBit :-S.)...

Denk vraag nog even of ze 5 MBit traag vind: ja, dan moet je 10 minuten wachten op een webpagina. (moehaha, goed, echt advies krijg je dus niet bij Ziggo verkoop). En als het druk is op de server dan werkt het niet... (right.... technisch dus ook al niet erg onderlegd die medewerker).

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

*weg* het is niet de bedoeling om alles in één topic te dumpen.

[ Voor 65% gewijzigd door RoD op 26-01-2012 14:18 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hahaha prachtig hoe weinig die medewerkers eigenlijk weten en zomaar wat zeggen om jou 'tevreden' te maken :z

Ik zou eerder de website van Ziggo geloven in elk geval, kan me nog wel herinneren dat UPC ook 'gratis' internet aanbood bij enkel een telefonieabonnement en dat lag op 128/128 :)

[ Voor 8% gewijzigd door MensionXL op 26-01-2012 16:17 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

TP -> IH Topic verplaatst

Cogitationis poenam nemo patitur

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26
5mbit is prima te doen, tenzij je graag films download of dingen streamt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
In feite is het gewoon 64/64kB, over maximaal 5Mbit heb ik niets gehoord. Maar waarom niet gewoon het goedkoopste AiE pakket? Dat is dan wel 15 euro duurder (17.20 + 9.95 = 27.15), maar dan heb je wel snel(ler) internet erbij.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat staat fout op internetten.nl. Heeft Ziggo mij al eens bevestigd.
Het is dus 64 kilobit. Icm. een VolopBellen-uitbreiding wordt het wel correct aangegeven: klik

Verwijderd

Ziggo Telefonie Z1 en Ziggo Internet Z1 zijn 2 aparte producten..

https://www.ziggo.nl/#pro...fonie-z1-basisabonnement/ (telefonie incl. 64 Kbit internet)
https://www.ziggo.nl/#producten/internet/z1/ (alleen internet, is nu nog 5 Mbit, wordt per 30/3 8 Mbit)
Pagina: 1