Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Ik ben mij de laatste weken een beetje aan het verdiepen in nieuwe headset + geluidskaart combi.

Als headset/headphones wordt het iets in de richting van ath-ad700 of toch een sennheiser 360, aangezien een microfoon op de headset bij online gaming wel een voordeel is.

Bij de geluidskaarten kwam ik uit bij een x-fi titanium. Maar ik zag dat creative onlangs een nieuwe lijn heeft gelanceerd als zijnde de Recon3D serie. Er zijn wel fora waar verschillende berichten rondgaan.

Nu ben/was ik op zoek naar betrouwbare / uitgebreide reviews van de Recon3d serie. Als voorzet geef ik alvast wat ik ben tegengekomen ;) , dan hoop ik dat men hier dankbaar voor is en ook de voor hun bekende reviews posten!

http://www.bitsandchips.i...-3d?showall=1&limitstart=

PS. Vergelijkende reacties tussen x-fi en recon3d zijn uiteraard ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierbram
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10-2024
hallo,

sinds kort de recon3d fatality en heel tevreden over. Dit samen met sennheiser 360 is compleet af.
Ik zat vroeger met extreme gamer, maar no way dat ik nog terug overschakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
bierbram schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:49:
hallo,

sinds kort de recon3d fatality en heel tevreden over. Dit samen met sennheiser 360 is compleet af.
Ik zat vroeger met extreme gamer, maar no way dat ik nog terug overschakel
Bierbram, kun je uitleggen waarom je voorkeur hebt voor de recon3d serie? Is het geluid beter? Positionering? Andere features? Had je de sennheiser 360 ook al met je x-fi kaart?

Wat ik er vooral over lees is dat opzich de kaart niet beter is in geluidsweergave maar dat er ook pluspunten zijn als, beter werkende drivers (geen bsods itt x-fi drivers). En natuurlijk de headphone amp wat voor bij games een pluspunt kan zijn.

edit: waarom de recon3d fitality variant en niet the standaard?

[ Voor 4% gewijzigd door Serotonin op 26-01-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heath
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 21:46
Serotonin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:44:
[...]
edit: waarom de recon3d fitality variant en niet the standaard?
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe geluidskaart, en heb mijn oog ook op dit setje laten vallen. Ik zou ook voor de fatal1ty variant gaan, omdat ik graag een afgewerkte kaart zie en liever alle "zwakke" onderdelen zoals de transistors en de rest van het PCB beschermd zie! Het is mooie afwerking en ziet er goed uit, maar qua specs weet ik nog niet echt een verschil te vinden..

Verder heb ik helaas geen reviews of iets dergelijks om toe te voegen, sorry!

(edit) Ik ben op de site van creative zelf bij de specs een verschil tegengekomen, namelijk de Recon3D serie heeft een extra meegeleverde mic. Samenvatting van deze technologie: Beide mic signalen worden verwerkt, vergeleken en die van de bijgeleverde mic worden weggefilterd uit die van je headset, noise cancelling zeg maar. Vervolgens zit er een nieuwe chip op, die speciaal gemaakt is voor een vernieuwde variant van 3D sound(SoundCore3D) te verwerken.
Bron: http://asia.creative.com/...=20886&nav=1&listby=usage

Heath

[ Voor 30% gewijzigd door Heath op 29-01-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, er horen alleen onderwerpen die nergens anders op GoT besproken worden. Audiodevices worden in Audio&Hifi besproken, een van de genoemde dingen heeft zelfs HiFi-pretenties.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhunkOne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 18:18
heb hier wat gevonden over de recon3D

lees de 5e post: http://hardforum.com/showthread.php?t=1672404

veel lees plezier! ;)
Pagina: 1