Probleem met instellen Sitecoom 300N

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R23
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-10-2021
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Sitecom 300N router, of eigenlijk het instellen van de router. Ik wil het netwerk graag beveiligen omdat ik het idee heb dat ons netwerk in de buurt een populair open wifi punt begint te worden. Nu heb ik wel vaker succesvol een router beveiligd, maar zodra ik naar de instellingen van deze router ga krijg ik het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/2646/schermafbeelding2012012tp.png

Alle tabbladen, op DHCP na, zijn niet klikbaar en de icoontjes onderin zijn ook niet meer dan plaatjes. Ik heb geprobeerd om zowel via m'n MacBook Pro als via m'n laptop met Windows 7 verder te komen maar het lukt niet. Als ik de bijgeleverde cd run krijg ik ook geen extra opties.

Heeft iemand dezelfde ervaringen of een idee hoe ik hiermee moet werken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 16:27
Misschien is de router helemaal resetten, dan nogmaals alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:05
Gebruik je Internet Explorer op je win7 laptop? Ik kan bij onze oude Sitecom router alleen met IE werken, niet met Chrome en Firefox. Het webgedeelte functioneer om een of andere reden niet (slechte html code of zoiets)

[ Voor 24% gewijzigd door loeberce op 26-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R23
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-10-2021
Aah, opgelost. Het moest inderdaad via IE. Vreemd dat het niet via Safari of Chrome kon.

Maar goed, bedankt in ieder geval voor de snelle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 07:40
Ik had dit inderdaad laatst ook je moet echt iets van IE gebruiken om een andere PC anders dan werkt het niet...

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?