"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
We hadden hier meer reacties over verwacht, maar tot nog toe valt het mee 
De reden dat we geen staafdiagrammen gebruiken is omdat de software in onze benchmarkdatabase het niet kan. Een technologische limitatie dus.
Maar de kritiek is welkom en we willen hier in de toekomst zeker verandering inbrengen.
De reden dat we geen staafdiagrammen gebruiken is omdat de software in onze benchmarkdatabase het niet kan. Een technologische limitatie dus.
Maar de kritiek is welkom en we willen hier in de toekomst zeker verandering inbrengen.
Verwijderd
Hmmm...
Het standaard antwoord was tot nu toe: We gaan hier in de toekomst zeker verandering in brengen...
Ik dacht dat jullie al druk bezig waren met nieuwe software hiervoor?
Het standaard antwoord was tot nu toe: We gaan hier in de toekomst zeker verandering in brengen...
Eerst hadden we helemaal geen vergelijkend materiaal. Toen heb ik zo goed als het kon een oplossing bedacht, en dat is het gebruik van deze grafieken. Dezelfde informatie in onze tabellen plaatsen betekent namelijk het gebruik van minimaal 9 tabellen.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:08:
Hmmm...
Ik weet niet in hoeverre je de .plans bijhoud van onze developers, maar voorlopig zijn er eerst andere dingen waar onze developers zich mee bezighouden.
Wist je dat: geluidsdruk ook in graden celsius wordt weergegeven?real[B]art schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:46:
reviews: Antec Performance One P280: praktisch stil
Er worden op deze pagina grafieken gebruikt om temperaturen weer te geven, maar de keuze voor een lijndiagram komt vreemd op mij over. De lijnen tussen de meetpunten (CPU, GPU, Systeem) zijn compleet betekenisloos...
Ik neem aan dat de juiste grafiek is weergegeven, maar dat de verkeerde eenheid is weergegeven.
De grafieken zijn overigens niet betekenisloos:
horizontaal staan de objecten: gpu/cpu/systeem.
verticaal staat temperatuur.
de lijnen staan voor de kasten.
Hoe lager de gehele lijn, hoe beter (bij gelijke geluidsproductie).
Wil je de kast hebben die de laagste temperatuur voor gpu heeft, dan pak je de lijn die in het midden het laagst is en zoek je op welke kast bij die lijn hoort. Niet heel moeilijk, wel onlogisch.
[ Voor 35% gewijzigd door Nas T op 26-01-2012 16:18 ]
vrede in rust
Nee hoor. We werken nu aan een nieuwe versie van heel Tnet, daarna kunnen we pas technisch aan de slag met de gewenste verbeteringen voor de benchmarkdatabase en dan kunnen we dus ook pas kijken naar de manier waarop we die data willen en kunnen weergeven.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:08:
Hmmm...
Pagina: 1