Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Binnenkort organiseert Apple weer een hiring event op het Leidseplein in Amsterdam. Ik ben uitgenodigd voor deze hiring event. Heeft iemand ervaring met deze hiring event? Zo ja, kan je mij wat meer vertellen over deze event?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik heb een sollicitatiegesprek gehad op het kantoor in Cupertino, in R&D, niet als verkoper, en die ervaring was niet goed. Het luchtfietsgehalte is gewoon erg hoog bij dat soort Amerikaanse bedrijven. Van de Apple stores in de VS weet ik dat je tijdens de sollicitatieprocedure rollenspellen moet gaan spelen. Zou niets voor mij zijn maar ieder z'n ding.

Je kunt eens op glassdoor.com kijken naar ervaringen van sollicitatieprodedures en het werken bij de Apple stores. Dat gaat voornamelijk over de Amerikaanse Apple stores maar er zijn in Nederland toch alleen maar resellers wat zou betekenen dat niemand in Nederland al directe ervaring met de sollicitatieprocedure bij Apple kan hebben.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat bedoel je met het luchtfietsgehalte? Ben er erg benieuwd naar ,mocht ik nog eens in Californië verzeild raken.