3 Monitoren op Hp systeem

Pagina: 1
Acties:

• WhiteGraphite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Hallo mensen van het forum.
Ik heb een vraag. Ik heb een Hp Dc8700ps9 small form factor en ik zou graag 3 monitoren willen aansluiten.
Hiervoor zou ik graag een XFX Radeon HD 6450 1Gb willen gebruiken die in mijn small form factor pc past. Ik heb kunnen vinden dat er geen extra voeding voor deze videokaart nodig is, maar toch word het aanbevolen om 400w voeding te gebruiken in combinatie met deze videokaart. Mijn Hp machine heeft echter maar een 240w voeding is dit een groot probleem? Of is die 400w voeding wat te hoog gegrepen.

Als 2e optie heb ik nog een Hpdc7800 micro tower tot beschikking. Deze beschikt echter niet van een pci-e 16x aansluiting en zou dan een PCI grafishe kaart moeten gebruiken. Hierbij had ik een Ati radeon HD5450 PCI edition in gedachten. Ook bij deze videokaart wordt 400w geadviseerd. Echter kan ik een nieuwe voeding in de micro tower bouwen.

Kortom wat is mijn beste keuze om met een van deze pc's 3 monitoren te gebruiken?

Groeten. Rick

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06-2025
Volgens techpowerup verbruikt zo'n kaart maximaal 30 watt. Het zal dus dus hoogstwaarschijnlijk geen probleem opleveren. Als je een GDD3 versie koopt dan is het maximum zelfs maar de helft. Bij 15 watt lijkt het me zeer sterk dat het een probleem is tenzij je voeding nou al bijna op zijn max loopt te pushen.

Als je er nog zekerder van wilt zijn dan is het misschien handiger om de vraag te stellen in "overige hardware" en dan met vermelding van al je hardware.

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• WhiteGraphite
Bedankt voor je reactie. Ik ben tot een oplossing gekomen en er gaat een videokaart besteld worden.

Groeten, Rick

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

WhiteGraphite schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:42:
Bedankt voor je reactie. Ik ben tot een oplossing gekomen en er gaat een videokaart besteld worden.

Groeten, Rick
Misschien is het ook handig om te melden wat de oplossing is.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• WhiteGraphite
@yorin Klopt daar ben ik niet helemaal duidelijk in geweest. :F Maar ik ga de ati radeon 5450 PCI versie bestellen omdat de Hp Dc 7800 standaard al een 350w voeding heeft. En dat dat me toch mat weer zekerheid geeft. Nogmaals bedankt voor de snelle reacties.

Verwijderd

Welke resoluties zijn je schermen?
Pagina: 1