Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Heb je misschien een andere telefoon waarmee je wat gesprekken kan testen.
Kan een probleem zijn in je telefoon zelf.
Ik maak het verschijnsel wel eens mee als ik iemand bel (of gebeld word) en dan via een carkit gesproken word.
Kan een probleem zijn in je telefoon zelf.
Ik maak het verschijnsel wel eens mee als ik iemand bel (of gebeld word) en dan via een carkit gesproken word.
Bla Bla Bla
Probeer misschien eens met een andere provider? Dus even een simkaart van vodafone o.i.d in je telefoon stoppen en kijken of dat helpt?
gewoon nee.
Ik merk het ook vaak als ik mensen óf met een iPhone óf met Telfort/Hi/KPN bel
Zelf heb ik Vodafone en 9 van de 10 keer dus nergens last van.
Heb het wel eens gehad dat gesprekspartners van mij zichzelf konden horen. Simpele nokia, een 6510 oid met KPN zakelijk.
Uiteindelijk een samsung telefoontje geworden, problem solved.
Uiteindelijk een samsung telefoontje geworden, problem solved.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Bedankt voor alle reacties. Het probleem doet zich vooralsnog in dezelfde tel. niet voor met een KPN kaartje. Nu ook niet meer met de Hi kaart, maar vanmiddag weer wel, er is geen pijl op te trekken.
Ik kijk het even aan (en zal deze sim nog even in een oude Samsung doen). Wordt vervolgd
Ik kijk het even aan (en zal deze sim nog even in een oude Samsung doen). Wordt vervolgd
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ik pas de titel even wat aan, zodat deze duidelijker is
Update: toch weer hetzelfde met de KPN kaart, dus lag aan de telefoon. Heb geprobeerd de Android installatie zichzelf te laten terugbrengen naar fabrieksinstellingen (en dat lukte) maar he tprobleem bleef. Heb hem dus gisteren maar naar de KPN gebracht en hoop dat het gefixt kan worden...
Dit topic zou nu dus eigenlijk naar 'Android telefoons' moeten
Dit topic zou nu dus eigenlijk naar 'Android telefoons' moeten
Pagina: 1