Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 14:24
Ik heb hier een zakelijk aanbieding liggen van Atlantic Telecom om mijn KPN lijnen over te nemen.
zij beweren dat er niks verandert en dat alleen de facturatie ingevolg via Atlantic Telecom (een onderdeel van KPN) loopt. maar dat ik gewoon veel minder betaal.

heeft iemand hier ervaringen mee? want dit klinkt natuurlijk eigenlijk te mooi om waar te zijn, en ik kan het addertje niet vinden :)

het gaat dus om een aanbod voor de vaste telefonie die op dit moment over isdn lijnen van KPN loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-10 16:48

migros

Nooit meer een Samsung

Atlantic Telecom is inderdaad een gecertificeerde dealer van KPN. Maar ze zijn geen partner of zo. Wat ze flikken is dat ze minuten kopen op de lijn van KPN en deze verkopen aan anderen. Natuurlijk zijn ze op de 1 of ander manier op jouw nummer gekomen en beloven ze de wereld. Adertje onder het gras is namelijk dat ze in eerste instantie goedkoop zijn maar naderhand gewoon steeds duurder worden. Vooral na ingebruikname gaan de tarieven geleidelijk omhoog zonder dat je dat merkt. Na twee jaar zit je met een veel te dure lijn en abonnemnet.

Ik krijg dagelijks zulke telefoontjes en ik wordt steeds groffer bij het afpoeieren van deze kakkerlakken.
MAW trap er niet in, bel je KP-accountmanager en ga met hem dealen om het goedkoper te maken, levert op denduur veel meer op. :) :+

Leuk man gatheren