Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als ik op de applestore ( http://store.apple.com/nl...select&product=MC965N%2FA ) kijk, zie ik in de URL "MC965N/A" staan. Dat is het productcode. Die komt overeen met die van de Mediamarkt.
Goede tip om in de URL te kijken.
Ik twijfel of ik hem zou gaan halen of gewoon bestellen online....
Ik vraag me af of online bestellen net zo snel is, en of ik hem dan morgen ook al heb.
[edit] hoe snel zijn die dingen uitverkocht in de winkel met deze actie?
[ Voor 15% gewijzigd door Remko.me op 26-01-2012 08:46 ]
Ga eerst naar de media markt bij je in de buurt, kijk dan wat ze hebben zo niet bestel je hem gewoon in de winkel is het zelfde als dat je hem online besteld.Remko.me schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:45:
Mega bedankt.
Goede tip om in de URL te kijken.
Ik twijfel of ik hem zou gaan halen of gewoon bestellen online....
Ik vraag me af of online bestellen net zo snel is, en of ik hem dan morgen ook al heb.
[edit] hoe snel zijn die dingen uitverkocht in de winkel met deze actie?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Lijkt me ook het meest handige, Kijk alleen uit als je krap bij kas zit dat je niet meer aan je vingers blijft plakken...Remko.me schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:10:
Ok merci, ik rij vanmiddag even langs.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()