Iphone helemaal leeg, niet meer aan.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 21:46
Hejj,,

Ik had mijn iphone niet op tijd aan de lader gedaan, en toen viel die uit omdat hij leeg was. Ik deed hem na ongeveer 1 uur weer aan de lader, maar nu is het probleem: hij wil niet meer aan.
Ik heb hem nu 1 nacht aan de lader gehad en nog steeds wil hij niet aan, het scherm blijft zwart.

Wat doe ik verkeerd, of wat doet mijn iphone verkeerd :p?

Het is trouwens een iPhone 4s 16 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Misschien een hele obvious vraag, maar: is je lader nog wel goed, heb je hem uberhaupt goed aangesloten? Als mijn iPhone geen prik krijgt terwijl ik denk dat dat wel zo is, kan ik me ook voorstellen dat het raar lijkt als hij niet meer aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:15
Misschien kun je een lader van een iPad gebruiken, die zijn wat sterker.

Je gebruikt wel gewoon de originele lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
Ik neem zelf eigenlijk aan dat de lader nog wel goed is, want in een ander stopcontact doet hij het ook niet, en als ik de kabel aan mijn laptop gooit laat hij nog steeds niet op. Verder is hij gewoon goed aangesloten aan de lader.

Ik gebruik de originele lader :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bas_Pierik op 26-01-2012 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Heb je gekeken of er toevallig stof tussen de aansluiting zit? Ik heb dat met mijn vorige twee iPod's en nu met m'n iPhone wel vaak gehad, dat er stof tussen de contacten zat. Soms zo erg dat de lader er niet eens goed in wilde, maar soms ook dat hij er wel in wilde, maar er inderdaad niks gebeurde.

Even flink blazen en met een naald pulken, vervolgens weer aansluiten, even wiebelen met het aansluitpunt etc., dat helpt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Met het switchen naar een ander stopcontact, check je niet of je charger nog goed is, dat doe je namelijk met een andere charger.

Op een laptop aansluiten wil ook niet zeggen dat hij gaat laden, dat ligt namelijk aan de hoeveelheid spanning de USB poorten mogen uitsturen en dat verschilt per model laptop. Mijn iPhone laad namelijk op mijn laptop wel op maar op die van mijn zwager niet.

Enige optie die je hier hebt is toch echt eens kijken of je een andere charger ergens vandaag kan toveren, misschien is er een auto charger in de buurt (met USB waar je dus je iPhone even aan kan hangen?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.deelen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
Hou de home knop en de aan-uit knop tegelijk ingedrukt. Doe dit ongeveer een seconde of 10 à 15.
Succes
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonestuffs4u.com/wp-content/uploads/2011/10/iphone-hard-button.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door p.deelen op 26-01-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 15:44
Heb het een paar keer op het werk gezien (nieuwe!!) iphones die compleet leeg zijn. Normaal zit daar wel een beetje charge in. Willen dan niet opstarten e.d.. Oplossing was bij ons een hele dag aan de lader laten hangen. Uiteindelijk komen ze dan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
danku allemaal, zou ff alles proberen als ik weer thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:44
Alpha89 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:41:
Heb het een paar keer op het werk gezien (nieuwe!!) iphones die compleet leeg zijn. Normaal zit daar wel een beetje charge in. Willen dan niet opstarten e.d.. Oplossing was bij ons een hele dag aan de lader laten hangen. Uiteindelijk komen ze dan bij.
Normaal gesproken gaat een iPhone binnen no-time weer aan, en het scherm geeft dan al een teken dat de batterij nog niet vol genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
Bas_Pierik schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 07:59:
Ik neem zelf eigenlijk aan dat de lader nog wel goed is, want in een ander stopcontact doet hij het ook niet, en als ik de kabel aan mijn laptop gooit laat :') hij nog steeds niet op. Verder is hij gewoon goed aangesloten aan de lader.

Ik gebruik de originele lader :)
Heb zelf al 2 originele adapters versleten, krengen zijn TE op het randje gemaakt. Heb nu een dinky toy lader van de markt, werkt perfect.

Zou hem idd gewoon even een uurtje of 2 aan de laptop / PC laten hangen om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 15:44
NotSoSteady schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Normaal gesproken gaat een iPhone binnen no-time weer aan, en het scherm geeft dan al een teken dat de batterij nog niet vol genoeg is.
Bij mij duurt het duurde het nog wel eens een minuutje of 10 voordat ik weer beeld kreeg (batterij charging), en vervolgens nog 10min voor ik hem op kon starten.

Laat hem dus even een goed tijdje aan de lader hangen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
Ja ik had het ook vaker gehad, als hij helemaal leeg is dat hij dan eerst een tijdje aan de lader moet liggen om weer op te kunnen starten, maar dat dat 16 uur duurde was wel nieuw.

Ik heb hem weer aan de praat gekregen om 15 sec de aan knop en de home knop ingedrukt te houden.
Maar wat ik dan wel raar vind is dat de batterij nu nog maar 7% is.

maarja bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.deelen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
Bas_Pierik schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:43:
Ja ik had het ook vaker gehad, als hij helemaal leeg is dat hij dan eerst een tijdje aan de lader moet liggen om weer op te kunnen starten, maar dat dat 16 uur duurde was wel nieuw.

Ik heb hem weer aan de praat gekregen om 15 sec de aan knop en de home knop ingedrukt te houden.
Maar wat ik dan wel raar vind is dat de batterij nu nog maar 7% is.

maarja bedankt iedereen!
Geen dank,
Deze "truc" gebruik ik wel vaker als hij bv. vast is gelopen etc.
Pagina: 1