Asus EAH5850 DVI Geen signaal

Pagina: 1
Acties:

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2025
Hallo medetweakers,

Ik zit met een probleempje, Heb vanavond van een mede tweaker een Videokaart overgenomen wel de :

Asus EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5

De gene waar ik hem van gekocht heb heeft mij een garantie bewijs en etc allemaal netje's mee gedaan en ik ging er dus ook van uit dat die het deed wat de verkoper ook aangaf..

Eenmaal thuis gekomen direcht dat ding er in gezet alleen : Ik krijg geen beeld door DVI.. Heb direct de gene gebeld waarvan ik hem overgenomen had en die vondt het zelf ook allemaal maar vreemd.

Als ik mijn computer opstart met de DVI > VGA verloop wat vervolgens aangesloten zit op mijn monitor zie ik alleen een zwart scherm waarvan de resolutie veranderd.. Verder start windows wel op..

Ook als ik hem met HDMI Verbind aan mijn monitor krijg ik wel beeld. Ik heb hiervoor wel Geforce gehad maar ik heb met behulp van Driver sweeper alle drivers er af gegooit maar dit mocht niet baten.

Ook zie ik geen BIOS/POST Screen als ik hem opstart.. ( Als de HDMI aangesloten is werkt het allemaal perfect)

De volgende Systeem Specs :

ASUS M5A88V-EVO
Phenom II X6 1100T Stock
8GB Corsair 1333HMZ Ram.

Zou misschien een van jullie mij de oplossing kunnen bieden want ik kom er niet meer uit en de verkoper vindt het ook maar een raar probleem.

Mvg Jarno

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:42

Fiber

Beaches are for storming.

Logitech1 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:00:
[...]
Ook als ik hem met HDMI Verbind aan mijn monitor krijg ik wel beeld.
[...]
(Als de HDMI aangesloten is werkt het allemaal perfect)
[...]
Wat is dan het probleem? Niemand gebruikt meer DVI, gewoon de HDMI gebruiken, de rest boeit niet. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Logitech1
Naja als ik hem aansluit op HDMI heb ik een crappy beeld kwaliteit. Tevens als ik hem aansluit op De DVI-I Uitgang met een converter naar een HDMI doet ie het wel. Licht het dan aan de kabel of? ben ik dan gek

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 18:51
Op beide DVI-aansluitingen geprobeerd?
Weet het niet zeker, maar volgens mij zit er maar op één van de DVI-aansluitingen ook het vga signaal.

Maar je hebt dus een monitor met HDMI?, dan zou ik toch even proberen om die verbinding goed te krijgen

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Logitech1
Jah heb wel HDMI op monitor en etc dus dat werkt ook wel maar wat ik dan raar vindt de DVI Naar VGA en Dna met een Dsub kabel wil niet.. en der zit maar 1 DVI aansluitin op