Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Houten/Bamboe toetsenbord of muis

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-11 12:49
Ik ben op zoek naar een houten toetsenbord en muis.
Heb een beetje zitten zoeken maar heb niet veel gevonden.
Een van 47 euro, dit vind ik echter een beetje aan de hoge kant. Hij is wel heel mooi en 100% van bamboe.
Weet iemand er toevallig een te vinden dan hoor ik het graag :)

Verwijderd

Je wilt iets bijzonders en vind dan 47 euro aan de hoge kant . . . :|

op ebay.com zijn er zat aanbieders maar met shipping kom je denk ik niet goedkoper uit dan dit bedrag.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Ik sluit mij aan bij Funkyfy... Je wilt een speciaal, eigenlijk redelijk exotische muis maar verwacht daar een 'normale' prijs voor te betalen? Ik denk ook dat die €47,- voor een echte bamboe muis een heel schappelijke prijs is... en als dat de prijs voor de set is... dan is het zelfs een koopie.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:46
Keyboard: http://s.dealextreme.com/search/bamboo+keyboard

Muis: http://www.dealextreme.co...o-color-150cm-cable-50646

Verzending is gratis, levertijd is wel een paar weken.

I'm a photographer, not a terrorist

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-11 12:49
Dat is dus dezelfde die ik heb gezien. Maar toch bedankt.
Het is inderdaad ook weer niet heel duur. Maar als student zit ik altijd krap bij kas. En ik vind toetsenborden zowiezo prijzig. Snap niet waarom sommigen toetsenborden tegen de 70 euro kosten. Heb hier een toetsenbord die al drie generaties is doorgegeven en een muis van een 10tje en dat werkt prima.

Maar weet iemand toevallig ofdat ik met die muis problemen ga krijgen zonder muismat? Aangezien het nog zo'n ouderwetse is met lampjes.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:46
Maar als student zit ik altijd krap bij kas. En ik vind toetsenborden zowiezo prijzig.
Vandaar ook dat je eerste gedachte een toetsenbord en muis van BAMBOE is 8)7

Maar ik neem aan dat je vast wel een eikenhouten muismat er bij kunt kopen :+

In de tweede review staat: " The responsiveness is good in all surfaces I've tried it on.", dus ik denk dat het wel goed komt op de meeste oppervlakken, alleen glas en zwaar spiegeende materialen zijn tegenwoordig nog uitdagend voor muizen

I'm a photographer, not a terrorist

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 15:19
citruspers schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 01:18:
[...] alleen glas en zwaar spiegeende materialen zijn tegenwoordig nog uitdagend voor muizen
Wil je een muis die daarmee overweg kan, moet je kijken naar de muizen van Logitech met Darkfield-technologie. De enige twee muizen die dat kunnen zijn momenteel de Logitech Performance Mouse MX en Logitech Anywhere Mouse MX.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:25:
Je wilt iets bijzonders en vind dan 47 euro aan de hoge kant . . . :|

op ebay.com zijn er zat aanbieders maar met shipping kom je denk ik niet goedkoper uit dan dit bedrag.
Dit.

Sowieso is Pricewatch de plek om NL prijzen in de gaten te houden. EUR 47 is weinig voor een toetsenbord die meer/anders is dan je meest basic geval. Als dat teveel is, verder zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.