Denon DP300f of Technics SLB-210?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-12-2024
Ter vervanging van een Pioneer PL990 ben ik op zoek naar een andere platenspeler. Nu heb ik hier nog een Technics SL-B210, snaar aangedreven met een goede naald, staan die ik aan zou kunnen sluiten. Echter zal ik dan wel moeten investeren in een goede voorversterker aangezien mijn Pioneer VSX516K geen platenspeleringang heeft. Momenteel is deze Technics d.m.v. een simpele Vivanco voorversterker verbonden met een JVC miniset. Deze voorversterker heeft het nadeel dat er geen aarde aansluiting op zit.

Een andere mogelijkheid is om een nieuwe Denon DP300f in glanzend zwart aan te schaffen.
  • Vol automatische draaitafel
  • Snaar aangedreven plateau
  • Snelheden: 33 1/3 en 45 toeren
  • Wow & Flutter: minder dan 0,10%
  • Dynamisch gebalanceerde, rechte, toonarm
  • MM DSN-85 element bijgeleverd.
  • Geschikt voor elementen van 4,5 - 9,5 gram
  • Ingebouwde PHONO versterker (schakelbaar)
  • Afmeting: 434x122x381 mm (BxHxD)
  • Gewicht: 5, kg
Van de Denon kan ik hier op het forum weinig bruikbare info vinden. Echter op Kieskeurig positieve reacties en als google kom ik er achter dat de Denon een budgetspeler is, maar volgens mij is de Denon klankmatig nog wel naar een hoger niveau te tillen. Er kan immers een andere element gemonteerd worden en de voorversterker kan uitgeschakeld worden wat een losse voorversterker mogelijk maakt. Daarnaast denk dat de Denon in zwart wel goed bij de rest van mijn budget set past.

Ik vraag mij of je op dat glanzend zwart niet gauw krasjes gaat zien? Daarnaast zou ik graag willen weten of die Denon een speler is waar ik jaren mee voor uit door de upgrademogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-12-2024
NIemand die mijn enige bruikbare info kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCan
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-06 17:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8zeAQ5SGoNHzFm9bGBcOcKatb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9HQqhD1x6wjPl9w9Fkp5TXCJ.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ik op mijn 35 jaar oude Marantz zitten en geeft een prima geluid op mijn Denon X2400H, met een beetje aanpassen van lagen en hoge tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 06:47
Stel je vraag eens in “het grote vinyl topic” , daar zitten mensen met enorm veel kennis van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-06 10:14

FeaR

In GoT we trust

Of we laten deze oude koe uit 2012 waar ze hoort, in de sloot ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.