Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het internet even afgezocht naar wat informatie over het kopen van een mediaspeler. Echter kom ik tot de conclusie dat ik nog niet alles begrijp. Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Wat ik zoek:

Mediaspeler om via een (draadloos)internetverbinding (usenetaccount gebruiken) van pc uit films op de mediaspeler te zetten (of los component hdd?). Ook wil ik deze gaan gebruiken voor het afspelen van muziek en foto's. Ik zou graag willen dat het alle videoformaten aankan (de meest gebruikelijke, dvix e.d. iso e.d.). Ik las ergens ook iets over NASS in combinatie met een mediaspeler? Kan dat kloppen? Geen idee wat dit precies inhoudt. Zouden jullie hierover wat kunnen vertellen?

En wat is nu precies phc e.d. Daar las ik in een topic ook iets over. Ben niet bekend met deze afkortingen.

Verder is mijn budget rond de € 250, mediaspeler moet makkelijk toegankelijk zijn en gebruikersvriendelijk.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 18:38 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat mediaspelers kunnen staat netjes opgesomd in de Pricewatch: http://tweakers.net/pricewatch/cat/655/mediaspelers.html. Verder denk ik dat je een NAS bedoelt. Wat dat is kun je ook gemakkelijk zelf opzoeken, want dat is echt heel erg basic.

We verwachten op GoT toch echt dat je zelf kan opzoeken wat er te koop is. Het staat immers bijna allemaal ind de Pricewatch voor je voorgekauwd. Dat je het allemaal niet goed begrijpt is niet erg, maar van een Tweaker verwachten we wat meer initiatief. Duik eens de Pricewatch in, selecteer modellen die aan je eisen voldoen en ga reviews lezen. Kom je er dan nog niet uit, geef hier dan specifiek aan wat er niet lukt. Dit topic gaat in ieder geval dicht.

Dit topic is gesloten.