Hallo mensen van Tweakers.net!
Ik wil een nieuwe laptop kopen, maar ik zit een beetje in dubio. Aangezien ik niet het fijnste weet van bepaalde chips en snelheden wil ik graag jullie hulp hebben!
Mijn budget is €600,- en ik gebruik mijn laptop het liefst om snel te werken en het liefst vette games te spelen. Dus een goed werkgeheugen en een lekkere videokaart + snelle processor is toch wel een vereiste.
Ik zat op deze site te kijken.
En ik zit nu (nog) te twijfelen tussen deze 3:
Asus K53SC-SX449V:
ACER ASPIRE 5750G-2436G64MN
HP PAVILION G6-1250SD
NOTE: Mochten er betere laptops zijn die ik over het hoofd heb gezien voor een maximaal budget van €600,- hoor ik dat uiteraard graag.
Ik kijk er erg naar uit jullie meningen te horen, het is namelijk wel een flinke investering voor een student als ik!
Ik wil een nieuwe laptop kopen, maar ik zit een beetje in dubio. Aangezien ik niet het fijnste weet van bepaalde chips en snelheden wil ik graag jullie hulp hebben!
Mijn budget is €600,- en ik gebruik mijn laptop het liefst om snel te werken en het liefst vette games te spelen. Dus een goed werkgeheugen en een lekkere videokaart + snelle processor is toch wel een vereiste.
Ik zat op deze site te kijken.
En ik zit nu (nog) te twijfelen tussen deze 3:
Asus K53SC-SX449V:
- Schermdiagonaal 15,6 inch
- Processor Intel Core i5
- Intern RAM-geheuge 6 GB
- Opslagcapaciteit 500 GB
- Type videokaart NVIDIA GeForce GT 520MX
ACER ASPIRE 5750G-2436G64MN
- Intern RAM-geheugen 6 GB
- Opslagcapaciteit 640 GB
- Type videokaart NVIDIA GeForce GT 520M
HP PAVILION G6-1250SD
- Intern RAM-geheugen 6 GB
- Opslagcapaciteit 640 GB
- Type videokaart AMD Radeon HD 6470M
NOTE: Mochten er betere laptops zijn die ik over het hoofd heb gezien voor een maximaal budget van €600,- hoor ik dat uiteraard graag.
Ik kijk er erg naar uit jullie meningen te horen, het is namelijk wel een flinke investering voor een student als ik!
[ Voor 4% gewijzigd door nickdw7 op 25-01-2012 17:19 ]