[iPhone 4] IMEI Unlock O2, wachttijd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Bijna 2 weken geleden, donderdag, heb ik de aanvraag gedaan om m'n iphone te laten unlocken middels IMEI.
De betrouwbare persoon, zo ook zijn recensies en zijn klantvriendelijkheid, zei mij dat het ongeveer 2 weken zou duren voordat deze unlockt zal zijn door apple.

Klopt het dat O2 uit Engeland er zo lang over doet?

Ik heb nog niks gehoord van die man, en wil ook weer geen zeikerd zijn, maar ben er wel erg benieuwd naar. Ik sta te popelen om weer bereikbaar te zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

brotherlouie99 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:03:
Bijna 2 weken geleden, donderdag, heb ik de aanvraag gedaan om m'n iphone te laten unlocken middels IMEI.
De betrouwbare persoon, zo ook zijn recensies en zijn klantvriendelijkheid, zei mij dat het ongeveer 2 weken zou duren voordat deze unlockt zal zijn door apple.

Klopt het dat O2 uit Engeland er zo lang over doet?

Ik heb nog niks gehoord van die man, en wil ook weer geen zeikerd zijn, maar ben er wel erg benieuwd naar. Ik sta te popelen om weer bereikbaar te zijn namelijk :)
Zo erg is het toch niet om te vragen naar een statusupdate? Twee weken geen informatie vind ik persoonlijk wel lang.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:49

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
Outerspace schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:09:
[...]

Zo erg is het toch niet om te vragen naar een statusupdate? Twee weken geen informatie vind ik persoonlijk wel lang.
Je hebt gelijk inderdaad; hij vertelde me dan wel dat het 2 weken zou duren, maar die zijn inmiddels al (bijna) om.
Overigens snap ik niet dat er zoveel dagen verschil kan zitten tussen de ene en de andere provider.

Ik heb 'm net een status-update gevraagd, en aangezien hij heel snel is met antwoorden, ben ik zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
We zijn inmiddels bijna een week verder, maar nog niks vernomen :(
En dat, terwijl op zijn website staat dat het tussen de 5 en 10 werkdagen duurt, ens oms wat langer/korter (inmiddels werkdag 14).

De man ontvangt iedere dag wel positieve reacties op marktplaats en over oplichting kan ik verder ook niks vinden.
Wat denken jullie? Zal ik nogmaals contact opnemen met hem of gewoon nog afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

brotherlouie99 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:32:
We zijn inmiddels bijna een week verder, maar nog niks vernomen :(
En dat, terwijl op zijn website staat dat het tussen de 5 en 10 werkdagen duurt, ens oms wat langer/korter (inmiddels werkdag 14).

De man ontvangt iedere dag wel positieve reacties op marktplaats en over oplichting kan ik verder ook niks vinden.
Wat denken jullie? Zal ik nogmaals contact opnemen met hem of gewoon nog afwachten?
Gewoon contact opnemen. Ik zie niet in dat zoiets erg zou zijn, je wilt toch weten of je geld goed gebruikt gaat worden? :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Misschien is er wel wat misgegaan... Als hij niet weet dat het nog niet gelukt is, weet hij dat hoogstwaarschijnlijk niet.

[ Voor 54% gewijzigd door 418O2 op 01-02-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vul ook hier even wat gegevens is, wellicht is de verkoper al bekend bij de politie.

https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In Engeland is unlocken geen recht na 1 jaar, dit itt Nederland. Misschien kun je wat meer informatie geven over wat je precies probeert te doen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
Destianto schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:52:
Vul ook hier even wat gegevens is, wellicht is de verkoper al bekend bij de politie.

https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml
Ik heb alle mogelijke combinaties ingevuld, maar hij komt niet in dit systeem voor.

De verkoper is trouwens deze meneer op marktplaats:
http://diensten.marktplaa...mLA%3D%3D&fta_ind=15&fs=1

Alleen maar positieve (101 op dit moment) reacties, maarja, ik ben ook echt 1 van de weinige die zolang op z'n unlock moet wachten lijkt het wel (gemiddeld is het toch zo'n 5 tot 10 werkdagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
gambieter schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:58:
In Engeland is unlocken geen recht na 1 jaar, dit itt Nederland. Misschien kun je wat meer informatie geven over wat je precies probeert te doen?
Ik heb, heel stom, m'n iphone ge-update naar 5.0.1, met basesband 04.11.08.
Deae is software matig nog niet te unlocken en het is nog maar zeer de vraag of dit op korte termijn mogelijk zal zijn.
Dus ik dacht: ik laat 'm permanent unlocken, dus heb je ook dat gezeur niet meer over unlock-software.

De man van marktplaats heeft keurig de iphone check gedaan, en gewezen op het feit dat O2 de provider was en dat het zo'n 2 weken zal gaan duren.
Op de O2 website staat ook dat het ongeveer 14 dagen kan duren, maar gelet op de reacties op het forum is dit toch vaak sneller.

Hij heeft op donderdag 12 februari, in de avond, de unlock aangevraagd bij apple, en dat is inmiddels alweer bijna 3 weken geleden...
Vragen staat uiteraard vrij lijkt mij, maar ik begin 'm nu toch wel een beetje te knijpen of dit nog wel goed gaat komen.
Wat denken jullie? opnieuw contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Je hebt het aangevraagd en sindsdien geen contact gehad?

Misschien ligt het aan mij, maar zo moeilijk is het niet... Drop hem een mailtje met "Ik heb nog niets gehoord, gaat het allemaal nog goed en moet ik gewoon geduld hebben, of is er wat misgegaan? Groetjes, Louie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
418O2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:46:
Je hebt het aangevraagd en sindsdien geen contact gehad?

Misschien ligt het aan mij, maar zo moeilijk is het niet... Drop hem een mailtje met "Ik heb nog niets gehoord, gaat het allemaal nog goed en moet ik gewoon geduld hebben, of is er wat misgegaan? Groetjes, Louie"
Ik had precies een week geleden een status-update gevraagd per mail en hij zei toen dat het nog niet binnen was en me zou bellen als het er zou zijn.
Nog maar een keer mailen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

brotherlouie99 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:50:
[...]

Ik had precies een week geleden een status-update gevraagd per mail en hij zei toen dat het nog niet binnen was en me zou bellen als het er zou zijn.
Nog maar een keer mailen denk je?
Niet denken, maar doen. Als je er niet achterheen gaat, krijg je helemaal NIETS.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
Yorin schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Niet denken, maar doen. Als je er niet achterheen gaat, krijg je helemaal NIETS.
Ja, dat is waar.
Ik heb gebeld en het blijkt dat de unlock er maandag al doorheen zou zijn.
Alle O2 toestellen hebben vertraging opgelopen zei de beste man. Hij zit er dus wel achter aan en verzekerde mij dat het goed zou komen.
Ondanks dat het nog niet gelukt is, gaf me dit wel een goed gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 19:12
is de unlock er al? Ben benieuwd hoe het afgelopen is... :)
Pagina: 1