B&W zeppelin als tv speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil het geluid van mijn tv wat verbeteren zonder daar te veel speakers voor te plaatsen. Nu zit ik te kijken naar een speaker bar, bijvoorbeeld de sony CT550 of een iPod dock als de B & W zeppelin (oude model).

De eerste lijkt mij logischerwijs heel goed met tv geluid omgaan, maar ik vraag mij af of er hier ook mensen zijn die de zeppelin als tv speaker gebruiken, als ik de optical out gebruik vanaf mijn TV. Zou dan het geluid van voornamelijk dvd's die ik via de PS3 afspeel van een beetje goede kwaliteit zijn? Ik vind het namelijk wel een bijzonder fraaie speaker.

[ Voor 5% gewijzigd door StephaN900 op 25-01-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:51

DjVe

Hatsaflats!

Het zal best wel klinken, maar het is echt meer een muzieksysteem als een film/tv systeem. Boston Audio heeft ook hele simpele strakke soundbar systemen zonder frutsels (voor een goede prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je betaalt dan wel flink voor het uiterlijk, voor hetzelfde geld kan je ook 'gewone' speakers kopen die beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-05 12:49
Het oude model van de zeppelin heeft geen optische ingang, de nieuwe (air) heeft dit wel.
Ik denk dat je met de Zeppelin Air een hele mooie en goed klinkende soundbar in huis haalt.

Je schijnt zelfs de arm te kunnen verwijderen.

review:http://www.macworld.com/article/159526/2011/04/bw_zeppelin_air.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jordy van e schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:46:
Het zal best wel klinken, maar het is echt meer een muzieksysteem als een film/tv systeem. Boston Audio heeft ook hele simpele strakke soundbar systemen zonder frutsels (voor een goede prijs).
Ja, maar die Boston Audio wint dan, naar mijn mening, ook geen schoonheidsprijs. Als ik voor een bar ga dan zit ik te denken aan een yamaha yas-101 of een Sony CT550. (respectievelijk 220 en 370 euro)
Jasper1975 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:08:
Het oude model van de zeppelin heeft geen optische ingang, de nieuwe (air) heeft dit wel.
Ik denk dat je met de Zeppelin Air een hele mooie en goed klinkende soundbar in huis haalt.

Je schijnt zelfs de arm te kunnen verwijderen.

review:http://www.macworld.com/article/159526/2011/04/bw_zeppelin_air.html
Ah helaas het oude model is in de aanbieding en de nieuwe is 300 euro duurder, dus dat wordt hem helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 21:01

TDB

StephaN900 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:23:
[...]

Ja, maar die Boston Audio wint dan, naar mijn mening, ook geen schoonheidsprijs. Als ik voor een bar ga dan zit ik te denken aan een yamaha yas-101 of een Sony CT550. (respectievelijk 220 en 370 euro)

[...]

Ah helaas het oude model is in de aanbieding en de nieuwe is 300 euro duurder, dus dat wordt hem helaas niet.
Ben benieuwd of je nog een keuze hebt gemaakt, ik zit zelf te denken aan de Sony CT550 maar wil hem het systeem eigenlijk eerst "live" horen cq lezen wat anderen er van vinden....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rde
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

Rde

StephaN900 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:23:

Waar heb je die in aanbieding gevonden ? Ik vind dat wel een super mooie speaker maar te duur. Maar als er 300 af is dan komt hij rond de 200€ ?
Pagina: 1