Foto's kwijt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Hey mannen,

Ik zit met het volgende , ik had me Iphone 4s aangesloten op me pc.
Zag beetje te klikken en doen, en kwam uit in me galerij.
En zie daar dat al me foto's er 2x in stonden. Dus ik denk hmm weetje wat ik wis van alle foto's er 1.
Zo gezegd zo gedaan...en zie tot me schrik dat in me Filmrol. :o
Alle foto's waarvan ik dacht goed te doen er 1 te wissen. Dus de boel helemaal verwijderd was.

Dus ik denk no worrie, backup de boel met itunes... maar wat doet ik natuurlijk meteen als je em aansluit.
Jawel een backup maken van me telefoon, waar de foto's van gewist zijn.

Dacht bij me zelf, probeer gewoon de backup terug te zetten en zien wat er gebeurd.
Krijg ik nu als klap op de vuurpijl al melding erbij : |:(

"iTunes kan de iPhone niet herstellen omdat het maken van de reservekopie is mislukt."

Ben ik nu de spreekwoordelijke 'Sjaak; of is er een methode dit als nog terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:43

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Roberto538 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:43:
Hey mannen,

Ik zit met het volgende , ik had me Iphone 4s aangesloten op me pc.
Zag beetje te klikken en doen, en kwam uit in me galerij.
En zie daar dat al me foto's er 2x in stonden. Dus ik denk hmm weetje wat ik wis van alle foto's er 1.
Zo gezegd zo gedaan...en zie tot me schrik dat in me Filmrol. :o
Alle foto's waarvan ik dacht goed te doen er 1 te wissen. Dus de boel helemaal verwijderd was.

Dus ik denk no worrie, backup de boel met itunes... maar wat doet ik natuurlijk meteen als je em aansluit.
Jawel een backup maken van me telefoon, waar de foto's van gewist zijn.

Dacht bij me zelf, probeer gewoon de backup terug te zetten en zien wat er gebeurd.
Krijg ik nu als klap op de vuurpijl al melding erbij : |:(

"iTunes kan de iPhone niet herstellen omdat het maken van de reservekopie is mislukt."

Ben ik nu de spreekwoordelijke 'Sjaak; of is er een methode dit als nog terug te halen?
Ik gok het even omdat ik hierin geen gebruikers ervaring heb, maar mogelijk kan je de iPhone Backup uitlezen met de tool van Erica Sadun "mdhelper" en werkt het niet of lukt het niet. Dan heb je het toch geprobeerd.

Linkje: http://ericasadun.com/200...d-mdhelper-now-available/

Meer kan ik niet doen voor je.

Nog een toevoeging;

http://www.onemorething.n...rdwenen-na-synchronisatie

[ Voor 12% gewijzigd door Montana op 25-01-2012 18:56 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Heb je de herstel poging nogmaals geprobeerd?

Klinkt stom maar ik had ook een dergelijk probleem een keer met mn iPad 2 en die wilde ook niet herstellen (niet gejailbraikt ofzo) en bij een poging een dag later deed ie het ineens wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook geen copy op Icloud?

Ik zet ze meestal op beide icloud en itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
ElayZ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:35:
Heb je de herstel poging nogmaals geprobeerd?

Klinkt stom maar ik had ook een dergelijk probleem een keer met mn iPad 2 en die wilde ook niet herstellen (niet gejailbraikt ofzo) en bij een poging een dag later deed ie het ineens wel...
Ja dat had ik al geprobeerd, en toen kreeg ik melding van : "iTunes kan de iPhone niet herstellen omdat het maken van de reservekopie is mislukt."

Maar ben bang dat niet veel uit gaat halen, aangezien die meteen een nieuwe backup maakt(Nadat het kwaad al geschied had) , zodra je de telefoon aansluit. Heb dat ook meteen maar uitgezet 8)7
Htc deed tenminste nog op datum backuppen, deze doet er maar 1 . Wel stom maar ja...
Me eerste Apple, meteen wel hardleerse les gehad hehe
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:02:
Heb je ook geen copy op Icloud?

Ik zet ze meestal op beide icloud en itunes
Nope, zag daar niets in dat Icloud, alleen gedaan via itunes...

Gelijk maar meteen wel ingesteld dat ie al me tel nummers synced met me Gmail..
Alleen balen van die fotos , stonden aantal die ik nergens dubbel had :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Dan staat er als het goed is nog wel een ouderee backup op je computer hoor. Die meest recente backup is niet de enige. Ik ben alleen niet zo'n expert hoe je dat precies moet doen maar ik kwam t wel tegen toen ik dus met mn iPad zelfde soort probleem had. (was met updaten naar IOS5) Ik zal nog wel even voor je zoeken, als ik t vind laat ik t weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
@ Elayz :
op C:\Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

Kon ik er nl maar 1 vinden .... lijkt me stug dat apple alles in 1 map slingert allemaal.
Maar alvast bedankt voor moeite man !!!
Pagina: 1