Hey mannen,
Ik zit met het volgende , ik had me Iphone 4s aangesloten op me pc.
Zag beetje te klikken en doen, en kwam uit in me galerij.
En zie daar dat al me foto's er 2x in stonden. Dus ik denk hmm weetje wat ik wis van alle foto's er 1.
Zo gezegd zo gedaan...en zie tot me schrik dat in me Filmrol.
Alle foto's waarvan ik dacht goed te doen er 1 te wissen. Dus de boel helemaal verwijderd was.
Dus ik denk no worrie, backup de boel met itunes... maar wat doet ik natuurlijk meteen als je em aansluit.
Jawel een backup maken van me telefoon, waar de foto's van gewist zijn.
Dacht bij me zelf, probeer gewoon de backup terug te zetten en zien wat er gebeurd.
Krijg ik nu als klap op de vuurpijl al melding erbij :
"iTunes kan de iPhone niet herstellen omdat het maken van de reservekopie is mislukt."
Ben ik nu de spreekwoordelijke 'Sjaak; of is er een methode dit als nog terug te halen?
Ik zit met het volgende , ik had me Iphone 4s aangesloten op me pc.
Zag beetje te klikken en doen, en kwam uit in me galerij.
En zie daar dat al me foto's er 2x in stonden. Dus ik denk hmm weetje wat ik wis van alle foto's er 1.
Zo gezegd zo gedaan...en zie tot me schrik dat in me Filmrol.
Alle foto's waarvan ik dacht goed te doen er 1 te wissen. Dus de boel helemaal verwijderd was.
Dus ik denk no worrie, backup de boel met itunes... maar wat doet ik natuurlijk meteen als je em aansluit.
Jawel een backup maken van me telefoon, waar de foto's van gewist zijn.
Dacht bij me zelf, probeer gewoon de backup terug te zetten en zien wat er gebeurd.
Krijg ik nu als klap op de vuurpijl al melding erbij :

"iTunes kan de iPhone niet herstellen omdat het maken van de reservekopie is mislukt."
Ben ik nu de spreekwoordelijke 'Sjaak; of is er een methode dit als nog terug te halen?