Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Opmaakprofiel wordt niet goed toegepast in tabel

Pagina: 1
Acties:

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 15:31
Als ik een opmaakoprofiel maak, dan wordt dit bij teksten in een tabel niet goed toegepast.

Ik gebruik de volgende opmaakprofielen voor wiskunde-zaken:

Standaard:
MS Reference Sans Serif
10 pt.

Variabele:
Times New Roman
Cursief
12 pt.

Bij het selecteren van een deel van een zin, woord of enkel karakter en toepassen van het profiel Variabele, wordt het wel cursief en 12pt, maar blijft het MS Ref. SS.
Teksten buiten een tabel worden wel goed opgemaakt.

Bij het handmatig instellen van TNR, 12 gaat alles goed, maar als ik de opgemaakte tekst selecteer en er vervolgens een opmaakprofiel van maak op basis van de gelecteerde tekst, verandert ook de gelecteerde tekst direct van TNR in MS RSS, 12.

Wie weet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor wat betreft het tweede: let bij stijl -> wijzigen op het type van de stijl: teken of alinea. En schakel automatisch bijwerken uit.

Verschil binnen/buiten een tabel herken ik niet. Zou je een voorbeeld kunnen uploaden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 15:31
Inmiddels kopieer ik de tabel uit het oude bestand in een nieuw en daarmee is het probleem opgelost..

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.