Toon posts:

Pricewatch extra filter behuizingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zou fijn zijn als er bij de behuizingen ook vermeldt kan worden of de voeding intern of extern is. En ook in het geval van het laatste of die is meegeleverd (pico psu) of niet.

En over de laptops: ik weet dat het lastig is om glossy of niet te specificeren, maar soms is het gewoon duidelijk omdat de fabrikant er duidelijk mee reclame maakt. Je hoeft er toch niet op te filteren? Deze vraag komt zowat elke maand voorbij dus er is echt behoefte aan. En we zijn tweakers onder elkaar dus als iets niet klopt dan drukken we toch op dat icoontje ernaast om het te verbeteren? Het filter is niet verplicht en staat niet standaard aan dus het is je eigen keuze als je er op wilt filteren. Nu moet ik altijd op gewonen winkels kijken zoals laptopshop.nl voor dat filter... Ik zou zeggen: doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Als er een PSU word meegeleverd staat dit er sowieso al bij (Afaik ook als er een Pico PSU word meegeleverd). En Pico PSU's hebben zelden een interne adapter. Bijna altijd moet je er een externe adapter op aansluiten.

Wat betreft het 2e (Glossy beeldschermen) ben ik het wel met je eens, dit heeft mij ook extra moeite gekost de afgelopen maand toen ik zelf naar een nieuwe laptop op zoek was.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:39:
Als er een PSU word meegeleverd staat dit er sowieso al bij (Afaik ook als er een Pico PSU word meegeleverd). En Pico PSU's hebben zelden een interne adapter. Bijna altijd moet je er een externe adapter op aansluiten.
Hmmm, dan mag je mij uitleggen hoe ik er op kan zoeken, een behuizing met een externe voeding.
Ik zie alleen 'Voeding plaats' staan, met opties 'Geen voorkeur', 'Boven' en 'Onder'...

Neem bijvoorbeeld deze behuizing: pricewatch: Streacom Fanless Chassis FC8 Black
Daar kan geen interne voeding in maar kan alleen met een externe voeding. Die in dit geval niet wordt meegeleverd. Ik zou graag willen zoeken op meer van deze kastjes door aan te vinken 'voeding extern' en dan eventueel nog met een extra keuzemogelijkheid 'externe voeding meegeleverd' of 'externe voeding niet meegeleverd'.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Daar kan je niet op zoeken en daar doel ik ook niet op in mijn reactie.

Behuizingen waar geen voeding in geplaatst kan worden zijn 9/10x m-ITX. Hierin kan dus alleen een Pico PSU welke 99/100x een externe adapter hebben. Dus een extra filter hiervoor lijkt mij _niks_ toe te voegen.

Als ik bij m-ITX behuizingen kijk en dan de 1e aanklik die er buitengewoon klein uitziet.
pricewatch: LC-Power LC-1320mi

Er staat dus gewoon netjes bij dat er een PSU word geleverd. Wat ze er van mij echter bij mogen zetten is dat er een Pico PSU word geleverd, en geen "gewone" PSU. Een extra filter hiervoor lijkt mij onnodig, maar even een verwijzing is wel handig.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, jou lijkt het niets toe te voegen, maar mij wel. Er staan wel minder relevante dingen in de vele filtermogelijkheden daar. Want ik wil er niet eerst op moeten klikken om te kijken of er misschien wel iets voldoet. Het kan er makkelijk bij, desnoods ondergebracht in het bestaande 'Voeding Plaats' met 'onder', 'boven' of 'extern'.

En in geval van meeleveren Pico of gewoon had ik ook al geopperd ja. En een verwijzingsmogelijkheid inbouwen daarvoor is natuurlijk precies hetzelfde als kunnen filteren op die verwijzing. Je maakt een extra veld in de db dus zou je daar meteen ook op kunnen filteren.