Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop kopen , hulp zou welkom zijn.

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal (ik woon in Belgie)

Zoals jullie zien ben ik op zoek naar een goede game laptop.

Waar ik toch wel de recenste spellen op high wil spelen.

Maar weet hier niet zoveel van dus vraag ik jullie hulp.

Wat moet hij hebben

-Een goed scherm (altijd wel leuk voor games)

-strak design

-Een goede grafische kaart waar ik de recenste spellen op wil spelen op high/max

-Zeker een AZERTY toetsenbord indeling

een kost prijs van een 1000-1500 euro maar echt hier niet boven want dit gaat al een beetje buiten mijn budget

PS: zelf heb ik al wat rondgeneusd hier op tweakers en vind de MSI in de best buy guide wel interssant alleen spijtig dat dit een QWERTY is. Dus hierop heb ik eens gekeken in op xnotebook en heb de barebone van deze MSI gezien. XNOTEBOOKS Enterprise FH17

Als er nog andere laptops zijn die jullie aanraden post gerust.
Ik dank u.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Al eens rondgekeken op BTO-notebooks? Zijn helemaal zelf te configureren :).

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad gedaan en heb daarbij

X•BOOK 17CL37- samengesteld, maar wil weten of er nog andere zijn die misschien beter zijn voor die prijsklasse.

Verwijderd

Dat is niet bepaald een goede keuze. De M17x is goedkoper en beter met de juiste kortingsbonnen. In dat segment praktisch de enige optie.
Iets goedkoper is de msi met GTX570m, die BTO ook verkoopt, wel een goede keuze.

Maar, losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Zie het CSL beleid. Je kan wel terecht in [NBBG Aanschaf] GameNotebook - December 2011, als je de laatste paar pagina;s doorleest zul je tot dezelfde conclusie komen als hierboven staat. Dit topic ga ik echter sluiten.

Dit topic is gesloten.