Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bookmarks - websites

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik probeer een oplossing te vinden om bookmarks vanuit firefox op een website te krijgen.
Ik hou ervan om op elke pc mijn bookmarks te hebben, en ook aan andere mensen aan te bieden.

voorlopig los ik dit met volgende website op http://46.249.57.164/, maar het vraagt iedere keer veel tijd om alle links te updaten(ik heb de site zelf gemaakt).

Zijn er betere oplossingen, of kan je iets gelijkaardig maken in wordpress/drupal zodat het onderhoud makkelijker is?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Voor jezelf zijn er AddOns (of tegenwoordig standaard ingebouwd?) die je bookmarks opslaan op de server van bijv. Mozilla en syn'en met al je gekoppelde Firefox'en op verschillende PC's.

Wil je ze ook voor andere beschikbaar maken: simpelste oplossing is denk ik gewoon je bookmarks exporteren als HTML bestand en hier CSS aan koppelen, zonder de HTML aan te passen. Elke keer als je dan een nieuwe export maakt, zal het er 't zelfde (ongeveer) uit blijven zien.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:50

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Wat dacht je van het standaard in Firefox ingebakken Sync?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En anders kijk eens naar http://readitlaterlist.com (kun je ook en-publiek delen, middels RSS voor nu maar later meer AFAIK, en het wordt vanuit een heleboel (mobiele) applicaties ondersteund) of een willekeurige greep hieruit. En desnoods pak je een willekeurig CMS (of iets als blogger, wordpress, you-name it) en richt daar een pagina in met linkjes. DNS verwijzinkje erbij voor de leuk en klaar.

Either way; dit is iets dat je prima met wat eigen inzet/moeite kunt uitvogelen of googlen (Kan iemand even...?) en ik zie ook niet bepaald wat dit met WEB van doen heeft :? (Waar hoort mijn topic?)

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 25-01-2012 13:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.