ANWB voor op de fiets

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
http://www.nu.nl/binnenla...pechhulp-tweewielers.html
Fietsers en bromfietsers met pech kunnen binnenkort een beroep doen op de ANWB.
De pechhulp van de Wegenwacht en de ANWB Alarmcentrale wordt dit voorjaar uitgebreid met een service voor tweewielers.
Ik ben benieuwd of ze je dan ook gaan aanduwen als je 'starthulp' nodig hebt :9

[ Voor 18% gewijzigd door Eagle Creek op 25-01-2012 12:07 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Algemene Nederlandse Wieler Bond

Ze zijn gewoon vergeten hoe ze ontstaan zijn... Nu komt iemand daar achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ach ja, en dan bel je daarna een keer voor de auto en dan zegt de ANWB dat je al met 2 voertuigen geholpen bent dat jaar en of je even minimaal 150 euro wil aftikken. Dan had je die lekke fietsband dus maar wat graag zelf verholpen.

* Rukapul was niet zo amused toen bleek dat de ANWB geen hulp wilde bieden omdat het toevallig een derde kenteken in een jaar betrof (abo + partnerabo, auto + motor + leenauto). Tot zover dus het voordeel van een persoonsgebonden lidmaatschap :/

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 25-01-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
brilsmurfffje schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:08:
Algemene Nederlandse Wielerrijders Bond

Ze zijn gewoon vergeten hoe ze ontstaan zijn... Nu komt iemand daar achter :+
There, fixed that :)
Da's wel een redelijk verschil.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 15:20
Beter dan RouteMobiel, die slepen je af naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker. :P

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze naar je toe komen als je met panne staat midden in een natuurgebied. Komen ze dan ook per fiets? Of hebben ze een ontheffing van Staatsbosbeheer?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Rukapul schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:13:
Ach ja, en dan bel je daarna een keer voor de auto en dan zegt de ANWB dat je al met 2 voertuigen geholpen bent dat jaar en of je even minimaal 150 euro wil aftikken. Dan had je die lekke fietsband dus maar wat graag zelf verholpen.

* Rukapul was niet zo amused toen bleek dat de ANWB geen hulp wilde bieden omdat het toevallig een derde kenteken in een jaar betrof (abo + partnerabo, auto + motor + leenauto). Tot zover dus het voordeel van een persoonsgebonden lidmaatschap :/
Meld je aan bij de KNMV (Koningklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging) die helpen je altijd, maakt niet uit in/op welke wagen je rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Harry schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:01:
[...]

There, fixed that :)
Da's wel een redelijk verschil.
Moet je het wel goed verbeteren ;)

De ANWB is ontstaan als de "Nederlandsche Vélocipèdisten-Bond", in 1883 :)

Daarnaast heeft het " Algemene Nederlandsche Wielrijders-Bond" geheten (vanaf 1885), en later zijn die "sche" door "se" vervangen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Coffeemonster schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:11:
Beter dan RouteMobiel, die slepen je af naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker. :P

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze naar je toe komen als je met panne staat midden in een natuurgebied. Komen ze dan ook per fiets? Of hebben ze een ontheffing van Staatsbosbeheer?
Met de bakfiets :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mydutchbike.com/wp-content/themes/mydutchbike2.3.1/images/products/bakfiets-trike/0.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Of een hippe motor-met-zijspan, net als vroeger :)

Afbeeldingslocatie: http://www.seniorplaza.nl/Jar4550%20-%20Wegenwacht%20B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.isgeschiedenis.nl/images/sized/images/uploads/Wegenwacht1-610x330.jpg
Afbeeldingslocatie: http://1950-1959.jouwweb.nl/upload/d/e/5/1950-1959/9034589.large.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 15:20
Dan zou het een fiets met zijspan moeten zijn, want met gemotoriseerde voertuigen mag je het natuurgebied niet in. En dan fijn over de smalle schelpenpaden op de heide. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Coffeemonster op 25-01-2012 13:56 ]

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Bestaat in feite al: FietsNED, dé fietsenmaker voor thuis en onderweg.

Al is dat niet zo goed in de markt gezet en loopt het ook niet (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:38

steveman

Comfortabel ten onder

Oh grappig, in een héél oud filmpje van de ANWB vertelt een wegenwachter juist dat ie een klein jochie op de fiets eigenlijk niet hoort te helpen, maar het toch doet.

Dat is nu dus (zelfs buiten de pofbroek en de zwart-witbeelden) achterhaald :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

wildhagen schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Of een hippe motor-met-zijspan, net als vroeger :)

[afbeelding]
Heeft best wel wat weg van een Nazi uniform :X

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Anoniem: 52815 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:07:

Al is dat niet zo goed in de markt gezet en loopt het ook niet (voor zover ik weet).
Lol, toevallig werkt een oom van mij daar. Hij geeft aan dat ie graag 36u in een dag zou willen stoppen want het werk is niet door te komen. Hij heeft 't ontzettend druk :)

Verder wel een goed initiatief van de ANWB Back to the roots!

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Rukapul schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:13:

Tja, kleine lettertjes he.. Daar ben je mee akkoord gegaan :). Het is persoonsgebonden, tot 2 kentekens per pas per jaar. Je partner mag er overigens ook 2 hebben dus.
Coffeemonster schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:11:

Nou, dat vroeg ik mij dus ook af! En zie iemand maar eens te vinden. "Ja, bij de derde populier links en dan bij het groepje paddenstoelen staan we".
Anoniem: 52815 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:07:

De ANWB werkt al samen met FietsNED bij de verkoop van elektrische fietsen. Vraag me af of ze die samenwerking hierin doortrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-06 17:04

Nox

Noxiuz

ANWB is ook einde oefening hier. Ik ben voor school door Europa gaan reizen als eindopdracht (tja, eeuh.. creatief zijn hé) en dan zouden ze me doodsimpel niet helpen als ik pech heb, het is namelijk zakelijk wat je aan het doen bent!

Ja, dan niet stelletje sufferds. De Unive had een reisverzekering die gewoon komt helpen als ik pech had. De groeten!

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En waarschijnlijk bellen die vervolgens de ANWB. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:07:
En waarschijnlijk bellen die vervolgens de ANWB. :P
Die kans is inderdaad vrij groot. Bij een scala aan MKB- en verzekeringsbedrijven, is het gewoon de ANWB die voorrijdt :9.

Pagina: 1