Cooler voor mijn Savage 4 S450 pro +

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ja ja helemondvol :)

Ik zoek me te pletter naar een goede cooler voor mijn kaartje maar ben niet echt van plan om mijn sinkie eraf te rukken. *D

Wat is een aanrader ? PS de sink is 3 en een half in het vierkant.

een blorb is ook niet echt een oplossing wnt dan moet mijn sinkie eraf.

PS BOTTLENECK !!!

Ik kan ze echt nergens vinden (ONLINE SHOP?)

• Maku
Hello any body there? :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
Ram er gewoon een fan van 4x4 op, die valt met de schroeven net om je sinkie heen. Verder hopen dat ie dan verder trekt (Die Savage4 van mij is allang afgeschreven, heb nu een viper2 die bijna net zo snel is als een opgevoerde GF2MX)

• Maku
ja eh nee blijft toch niet zitten?!

Valt er dan toch af :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:02
Bij mijn Savage4 bleef ie lekker zitten. die gaten zitten niet allemaal 4 cm van elkaaf. een schroef valt mooi in het hoekje, 2 anderen vallen mooi om het randje heen, en blijven ook vastzitten. er is dan nog 1 gaatje over waar geen schroef in kan.

BTW: Als je schroeven niet vertrouwt, lijm je het toch?

Verwijderd

alles wat je wilt is dus lucht door je heatsinkje blazen. Kop dan idd een 40x40 leg die erop, kijk waar ze contact maken, en lijm de zooi aan elkaar.

Maar ik zou het eerst met de schroeven proberen. dikkekans want die schroeven zitten niet 40mm uit elkaar hoor, eerder iets van 34~35mm gaat best passen denk ik. Of gewoon 1 schoef. Zit ook vast genoeg, wat weegt zo'n fan nu, 50 gramm ofso.

gewoon proberen

• Maku
Zou die oplossing veel schelen dan met een blorb of maar een aantal graden.

hebben er trouwens meer problemen met die bottle neck van de blorb of is dit gewoon een fabeltje.
Pagina: 1