Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modern Warfare reclame xbox 360 (geluid)

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Binnen het game nieuws gedeelte wordt er boven een nieuwsartikel soms een reclame getoond die als volgt kan worden omschreven:
Reclame voor Modern Warfare, platform xbox 360, officier die onzin schreeuwt, misschien gericht op dlc via xbox live.

Ik verwacht dat het de bedoeling is dat deze reclame 'stil' is, totdat je bewust het geluid aanzet.
In Chrome '16.0.912.75 m' op Windows 7 is dit niet het geval. De 'video' begint direct te spelen met geluid, zonder actie van de gebruiker. Dit is zeer ongewenst, aangezien het geluid van de reclame luid en aggressief is.

Toevoeging: Het geluid is even luid te horen wanneer geluid gedempt is en wanneer het voluit staat, de enige manier om ervan af te komen is naar een andere pagina te browsen.

edit: Reclame staat blijkbaar ook op de frontpage

Toevoeging: In tegenstelling tot andere reclames die indringend zijn, wordt deze herhaaldelijk getoond, in alle nieuwssecties als ook op de frontpage, dit maakt tweakers.net als website onbruikbaar voor mij vandaag.

[ Voor 27% gewijzigd door Fawn op 25-01-2012 10:20 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Bij mij in Chrome staat het geluid bij deze banner standaard uit :?

Intentionally left blank

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35
Fawn schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:12:
Binnen het game nieuws gedeelte wordt er boven een nieuwsartikel soms een reclame getoond die als volgt kan worden omschreven:
Reclame voor Modern Warfare, platform xbox 360, officier die onzin schreeuwt, misschien gericht op dlc via xbox live.

Ik verwacht dat het de bedoeling is dat deze reclame 'stil' is, totdat je bewust het geluid aanzet.
In Chrome '16.0.912.75 m' op Windows 7 is dit niet het geval. De 'video' begint direct te spelen met geluid, zonder actie van de gebruiker. Dit is zeer ongewenst, aangezien het geluid van de reclame luid en aggressief is.

Toevoeging: Het geluid is even luid te horen wanneer geluid gedempt is en wanneer het voluit staat, de enige manier om ervan af te komen is naar een andere pagina te browsen.

edit: Reclame staat blijkbaar ook op de frontpage

Toevoeging: In tegenstelling tot andere reclames die indringend zijn, wordt deze herhaaldelijk getoond, in alle nieuwssecties als ook op de frontpage, dit maakt tweakers.net als website onbruikbaar voor mij vandaag.
@ laatste toevoeging. Schiet nou niet gelijk vol in de aanval. Waarschijnlijk is het gewoon een bug aangezien het geluid bij mij in zowel Chrome (16.0.912.75 m ) als IE7 ook gewoon stil is totdat ik op het icoontje klik.

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er verder dan nog details waar ik jullie mee kan verblijden?
Mijn windows 7 is 64-bit en de versie van mijn flash player is '11.1.102.55'. (de laatste)

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
Fawn schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:12:
Hier kan ik het mee eens zijn, omdat de reclame uiting cpu vreet als een roedel wolven.
Even mijn t.net gebruik:
1 x open FP
3 x open nieuwsbericht in nieuwe tab
2 x open meukbericht in nieuwe tab
1 x open Windows Phone shootout review in nieuwe tab

Dat zijn bij elkaar 7 banners die gaan lopen, mijn muziek hapert er zelfs van omdat mijn cpu naar strak 100% wordt getrokken. :F (ps Windows 7 32bit, 3GB en een 2GHz C2D T7250 cpu)

Ajb, laat deze banner niet op zoveel plekken zien. Of geef de banner terug als zijnde niet acceptabel.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Deze banner trekt op mijn 4 jaar oude dual-core pc ongeveer 15% gedurende 30-40 seconden; dat is voor ons (volgens onze eigen maar ook volgens internationale richtlijnen van het IAB) acceptabel. Dat een browser flash in een backgroundtab toch volledig voluit laat draaien is meer een technische issue waar adobe en browsermakers iets aan zouden kunnen doen.

Wij verkopen deze takovers nu eenmaal zoals het is: een dag 100% exposure op de frontpage. De uiting voldoet aan de specificaties en dus is/was er geen reden voor ons om dit te weigeren. Ja, hij is 'obtrusive' omdat hij op elke pagina getoond wordt, maar dat is hoe het product ook verkocht wordt.

Sluit een paar tabs en wacht nog anderhalf uur, dan is 'ie weer weg ;)

Intentionally left blank

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
Wat denk je van Flash ff uitschakelen >:)
Dan zie ik nogsteeds de advertentie, maar heb ik er geen last meer van. Morgen gaat Flash weer aan. O-)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Vreemd dat je problemen had; ik had zelf geen issues, heb zelf 16.0.912.77 m

Anyhow, Tino heeft het goed uitgelegd

Indien je geen reclames wenst te zien, wat begrijpelijk is, bieden we daar voor een zeer kleine prijs een abo voor aan reviews: Tweakers.net FAQ

Campagne is overigens afgelopen, dus ik sluit dit topic

[ Voor 8% gewijzigd door Misha op 26-01-2012 09:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.