Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Wij hebben -tig Galaxy S Plusjes. Een nadeel van deze toestellen (tegenover de S2) is dat hij geen standaard app heeft om je taken uit outlook mee te synchroniseren. Deze is niet gratis te downloaden en moet dus betaald worden. Maar hoe kan je dit gemakkelijk regelen voor alle toestellen? Ik kan wel per telefoon via een creditcard de app downloaden, maar wat zo irritant is is dat hij gelijk de creditcard koppeld aan het gmail account van de telefooneigenaar. Die kan je wel weer ontkoppelen in het googleaccount via een pc (en met hulp van de gmail eigenaar), maar erg praktisch is dit allemaal niet.

Hoe valt zoiets op te lossen? We zullen vast niet de enige zijn, maar ik kan het niet vinden.
Android versie 2.3.5

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Is het mogelijk om Paypal te gebruiken? 1 account per toestel, een paar euro per account storten, en je CC blijft vrij.

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
Warez adviseren is niet de bedoeling.

[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 25-01-2012 09:02 ]

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:03
@TECHCrime dat is binnen een bedrijf niet verstandig ;)

Ik zou contact opnemen met de ontwikkelaar... Dit is via de market mogelijk. Kom een bedrag overeen en ontvang van hun de APK. Op een SD-kaart ermee en het installeren is super gemakkelijk.

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 06:15
Echter krijg je dan geen market updates! Ik heb zo wel is een betaalde app uitgeprobeerd (op minder legale wijze verkregen), vervolgens staat in de market wel dat hij geïnstalleerd is, maar zodra er een update is en je deze wil toepassen krijg je de melding dat je er niet voor betaald hebt :)

Misschien is daar ook wat op te vinden? Wat denk je zelf, gewoon de app kopen zoals het hoort.

Kwam net ook deze site tegen: http://syncdroid.net/ Ziet er mss wat minder mooi uit, maar wel een duidelijk overzicht!

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 25-01-2012 09:03 ]

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:03
@Mdehoog dat zal dan toch aan het minder legale liggen. Hier geen enkel probleem met het updaten van betaalde apps die op alternatieve wijze verkregen zijn... Vooral van startups die nog geen market-kwalificatie hebben, maar die later wel gekregen hebben.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Geen opmerkingen of discussie over illegale software meer.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Contact opnemen met de ontwikkelaar zou kunnen in dit geval dat iedereen het nodig zou hebben. Maar wat als je maar diverse apps bij 2 of 5 gebruikers wil.
Is hier helemaal niet over nagedacht dan? Ik weet dat er bijvoorbeeld voor iOS5 er iets is waarmee je alle apparaten kan beheren en zelfs je eigen App Store kan maken waaruit ze kunnen kiezen en meer niet.
Zoiets kan ik niet vinden voor Android terwijl hier vast wel over nagedacht is neem ik aan. Je wilt tenslotte de markt veroveren of niet :-)
Pagina: 1