iTunes claimt dat ik een nieuwe bibliotheek gebruik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31
Ik heb weer eens ruzie met iTunes. Als ik wat nieuwe dingen wil synchroniseren (een ringtoon in dit geval), dan claimt iTunes dat mijn telefoon met een andere bibliotheek is gesynchroniseerd en dat hij mijn iPhone wil wissen voor hij door gaat. Het gekke is: de apps synchroniseren gewoon normaal, zonder klachten. Ik heb geen andere computer gebruikt met deze telefoon. De waarschuwing van iTunes is nogal vaag. Hij geeft niet duidelijk aan wat hij zoal wil gaan wissen. Het zou te maken kunnen hebben met een recente iTunes upgrade (10.5.3.3 nu, op Windows 7).

Er staat niet veel muziek op de telefoon, maar wel veel apps die allemaal netjes volgens mijn smaak zijn ingedeeld. Ik heb niet zoveel zin op dat weer te doen. Dat wil ik dus niet kwijt.

Hoe krijg ik iTunes zover dat hij gewoon die ringtoon installeert zonder dat hij mijn complete telefoon wil gaan wissen?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
[verwijderd]

[ Voor 82% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Bij deze
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16442531/ituneslibrary.png

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Het staat er duidelijk denk ik?

Je hebt op een andere computer gesynced, waardoor je weer op je eigen computer moet syncen. Is deze melding op je eigen computer moet je lekker laten syncen (als dat normaal is), wil je iets erin droppen moet je ff een file manager voor de iPhone pakken, zoals iExplorer ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Nee, dat zeg ik juist: dat heb ik niet. I-tunes denkt dat ik een andere computer gebruikt heb, maar dat heb ik niet. Ik heb i-Tunes zelf geupdated, zoals hij graag wilde. En apps kan ik nog wel gewoon synchroniseren met deze i-Tunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kiezen of delen.

Itunes geeft de melding niet zomaar. Probeer anders een eerdere versie van iTunes te installeren.
Feit blijft dat je sowieso een keer moet syncen, beter maar gelijk nu doen en door de zure  heen bijten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
ook niet per ongeluk in een dockingstation bij een vriend gezet ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Ik heb geen dure iPhone gekocht om door zure appels heen te bijten, maar om een telefoon te hebben die gebruiksvriendelijk is. Het verplichte gebruik van iTunes doet daar behoorlijk afbreuk aan, moet ik zeggen. Ik heb geen idee waarom iTunes die melding geeft omdat ik, ik zal het nogmaals herhalen, deze telefoon NOOIT met een andere computer gesynct heb. Hij is ook niet bij een vriend in een dockingstation o.i.d. gegaan.

iTunes zal er vast een reden voor hebben, maar die vertelt hij er niet bij. De reden die hij noemt klopt in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de reden is gewoon dat software (en wees even eerlijk, zeker de windows versie van iTunes) gewoon niet bug-loos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Je geeft het zelf al aan. Met de iPhone is niets mis. Het product is nog steeds gebruiksvriendelijk. Het gaat om de software of iTunes bibliotheek die op één of andere manier corrupt is geraakt zoals hierboven wordt genoemd.

Dit soort dingen gebeuren nu éénmaal, Windows, OSX whatever. Leg je erbij neer en besteed de tijd aan de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hij gaat niet je complete iPhone wissen, maar hij knikkert alleen de muziek en indien toepasbaar films eraf. Als je eerder gesynct had met dezelfde library, gaat 'ie die er vervolgens weer allemaal op zetten. Je raakt dan dus niks kwijt, maar hij is even een tijdje zichzelf bezig aan het houden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ Cyber,

Het gaat hem om de indeling van de Apps, al hoewel ik me amper kan voorstellen dat dit veel tijd in beslag zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Destianto schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:51:
@ Cyber,

Het gaat hem om de indeling van de Apps, al hoewel ik me amper kan voorstellen dat dit veel tijd in beslag zal nemen.
Zover ik weet wist 'ie dat helemaal niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1