Ik heb weer eens ruzie met iTunes. Als ik wat nieuwe dingen wil synchroniseren (een ringtoon in dit geval), dan claimt iTunes dat mijn telefoon met een andere bibliotheek is gesynchroniseerd en dat hij mijn iPhone wil wissen voor hij door gaat. Het gekke is: de apps synchroniseren gewoon normaal, zonder klachten. Ik heb geen andere computer gebruikt met deze telefoon. De waarschuwing van iTunes is nogal vaag. Hij geeft niet duidelijk aan wat hij zoal wil gaan wissen. Het zou te maken kunnen hebben met een recente iTunes upgrade (10.5.3.3 nu, op Windows 7).
Er staat niet veel muziek op de telefoon, maar wel veel apps die allemaal netjes volgens mijn smaak zijn ingedeeld. Ik heb niet zoveel zin op dat weer te doen. Dat wil ik dus niet kwijt.
Hoe krijg ik iTunes zover dat hij gewoon die ringtoon installeert zonder dat hij mijn complete telefoon wil gaan wissen?
Er staat niet veel muziek op de telefoon, maar wel veel apps die allemaal netjes volgens mijn smaak zijn ingedeeld. Ik heb niet zoveel zin op dat weer te doen. Dat wil ik dus niet kwijt.
Hoe krijg ik iTunes zover dat hij gewoon die ringtoon installeert zonder dat hij mijn complete telefoon wil gaan wissen?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant