Ik wil graag mijn ical agenda met mijn android telefoon syncen. Nou heb ik het zo ingesteld dat mijn google calendar account met mijn ical synct. Op zich werkt dit aardig, alleen synct nu alleen de google agenda naar mijn gmail. Ik zou juist graag verschillende kleuren gebruiken om zo mijn agendas te ordenen. Bijvoorbeeld de school agenda die ik had in iCal kan ik zover ik weet niet syncen met mijn google account. Eerst moet ik de afspraak in mijn google agenda zetten.
Ook krijg ik maar 1 agenda uit mijn google account naar mijn ical gesynct als ik dus een 2e account aanmaak heeft kan ik de eigenaar niet veranderen.
Anyway, ik zie dat mijn verhaal wat omslachtig wordt: ik zou dus graag mijn ical agenda naar mijn android telefoon syncen (over de air), en daarbij zou ik het liefst deze agenda opsplitsen (in bijvoorbeeld school, werk, etc.) om het overzichtelijk te houden.
Weet iemand hoe dit zou moeten? gr Max
Ook krijg ik maar 1 agenda uit mijn google account naar mijn ical gesynct als ik dus een 2e account aanmaak heeft kan ik de eigenaar niet veranderen.
Anyway, ik zie dat mijn verhaal wat omslachtig wordt: ik zou dus graag mijn ical agenda naar mijn android telefoon syncen (over de air), en daarbij zou ik het liefst deze agenda opsplitsen (in bijvoorbeeld school, werk, etc.) om het overzichtelijk te houden.
Weet iemand hoe dit zou moeten? gr Max