Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reviews: extra foto's accessoires bij laptop

Pagina: 1
Acties:

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Het lijkt mij een goed idee wat extra foto's bij een review toe te voegen waarbij accessoires zoals de oplader van de laptop getoond worden. Kan ook redelijk bepalend zijn omdat sommigen een lekker platte oplader mee leveren en anderen juist een gigantisch dik blok.
Kost een foto'tje of twee extra maar voegt denk ik wel aardig wat toe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-11 15:22
Ik vind het een redelijk voorstel, dus even overleggen maar waarschijnlijk zie je in toekomstige laptop-reviews ook de oplader in de gallery :)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Top! Kleine moeite maar wel extra service denk ik. Ik zocht namelijk een nieuwe laptop maar kon nergens het formaat van de oplader van de laptop die ik wil terugvinden. Heel wat foto's bij de Tweakers review maar de oplader miste. Bij concurrenten ook niet kunnen vinden dus denk dat Tweakers hier een voorsprong in kan nemen!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Kleine moeite, groot plezier. Gaan we doen.