Toon posts:

TNT 2 PRO 32mb AGP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de TNT2 PRO 32 meg versie. Deze kaart zit standard in het systeem dat ik deze week ga kopen. Ik vraag me alleen af of het verstandig is deze kaart te nemen, aangezien de TNT2 geen wereld primeur is. Ook vraag ik me af of ie veel sneller is dan mijn huidige Monster Fusion AGP met een Banshee Chipset (16MB).

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ik heb ook een TNT2 PRO 32meg, en ik moet zeggen dat hij eigenlijk (nog) vrij goed werkt..

alle huidige spellen draaien eigenlijk gewoon best goed.., verw8 alleen niet te veel boven de 1024x768 op 16bit, op 1024x768 eigenlijk elk spel boven de 40Fps..
(sja, alleen 3dmark 2001 he :))

Verwijderd

Zijn nog prima hoor! Iig sneller dan wat je nu hebt. Verwacht er natuurlijk niet TE veel van, maar je kan elke game spelen. En idd, 3dMark 2001 is iets teveel van het goede ;)
Ben je een echte game fanaat zou ik toch een GF(je) nemen of een Readon natuurlijk.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben ook nog tevreden met de prestaties van mijn TNT2. Vergeet 32 bit maar even, vooral als je met een grote 17"+ monitor werkt (hoge resoluties), maar de TNT2'tjes rocken best aardig met de huidige games. Toekomstgericht kan je inderdaad beter naar een MX of Radeon gaan kijken, vooral nu je een NIEUW systeem aanschaft. Dan is het betalen voor een verouderde videokaart zonde, als je binnen een jaar een andere videokaart uit de budgetklasse (MX, Radeon SDR, Kyro) gaat kopen.