Trage bestandsoverdracht met Windows 7/Server 2008

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerro
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08-2023
Hallo,

Met het bedrijf zijn we sinds kort over gegaan van Windows XP icm Server 2003 naar Windows 7 Enterprise icm Server 2008R2. Sinds deze verandering gaat de bestandsoverdracht echt enorm traag (1MB per seconde). Ik heb het nog even getest met Windows 7/Server 2003 en daar lopen ze gewoon allemaal tussen de 10 en 30MB, afhankelijk van grootte en bestandstype. Ik heb al een enige tijd gegoogled en kwam op verschillende oplossingen uit, echter heeft geen van allen geholpen. Misschien dat dit probleem bij iemand bekend is en een oplossing hier voor heeft?

Mvg.
Jerro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosgoed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 20:14
Heb je de instellingen op de server en clients al gecontroleerd?

Wat heb je allemaal al getest/ uitgesloten?

Thanks Mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jerro schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:57:
Ik heb al een enige tijd gegoogled en kwam op verschillende oplossingen uit, echter heeft geen van allen geholpen.
Welke oplossingen? Want als je niet zegt wat je hebt geprobeerd, dan is het moeilijk helpen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitse H
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Wat voor resultaten geeft iperf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WOS

Heb je al eens gekeken naar of je niet toevallig op SMB1 ipv SMB2 aan het kopieren bent?
Verder met de rest, dit is veel te weinig info ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:13

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Pagina: 1