Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfkunst
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 18:17
Beste mensen,

Vraagje wie heeft er ervaring met de combinatie Dymo Labelwriter en de bijpassende Dymo LabelWriter PrintServer? Een klant heeft momenteel allemaal exotische printservers en diverse problemen. Ze moeten bijvoorbeeld meerdere keren per week de printserver stroomloos maken en opnieuw aansluiten.

Nu heb ik in het geheel geen ervaring met die dingen, en ik denk dat als ik Dymo bel, ze natuurlijk lyrisch zijn over hun product, daarom graag wat ervaringen uit het werkveld.

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 23:08

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Tijdschakelaar erop snachts en nix meer aan doen

* WeaZuL there, i fixed it! :*)

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:29
Is het dan voor je klant niet beter om een meer stabiele printserver in te richten/de problemen op te lossen, misschien opsplitsen oid? Een printserver kan je met gemak nog op een oude P4 draaien als je wilt, aangezien de vraag om een eenvoudige printer als een Dymo gaat. De problematische software scheiden van het goede spul door het op aparte systemen te laten draaien... lijkt mij persoonlijk toch wel fijn voor de klant. (wil mij uiteraard daar verder nergens mee bemoeien, maar niets zo fijn als een stabiele server)

Ik ben (heel) erg bekend met diverse soorten en maten Dymo labelwriters, maar eerlijk gezegd nog nooit met zo''n hubje eraan. Ik ben wel een zeer tevreden Dymo gebruiker, nooit problemen mee (behalve de prijs van de rolletjes dan). Mocht ik ooit tegen de situatie aanlopen dat een dergelijke 'printserver' gewenst is dan zal ik toch op basis van mijn ervaring met Dymo zo'n apparaat wel een goede kans geven.

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 24-01-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-06 17:04
Hier enkele gevallen in de handen gehad. Check eens welke firmware je erop hebt of werk hem gewoon bij met de nieuwste. Ook deze dingen hebben die ondersteuning en lossen vaak issues op.