gamerheadset advies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een vraag over een gamer headset.
ik wil mijn logitech G35 vervangen omdat de headset bijna stuk is.
ik zelf op pricewatch gekeken ik kan zelf niet beslissen welke headset ik moet nemen. ik was zelf blij G35 alleen die draad ging steeds stuk. ik zoek een stevige headset goeie geluid en microfoon ik bel soms weleens voip.
weet iemand goeie headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Aangezien je geen budget aangeeft, geen opties geeft die jezelf hebt gevonden strooi ik met een linkje:
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/563/headsets.html

Daar heb je de reviews van Tweakers over headsets. Succes.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Ikzelf heb na meermaals Logitech headsets en Razer headsets vaak last gehad van draadbreuk waarbij danwel de microphone danwel één of zelfs beide oortjes het niet langer deden.

Hierna heb ik verkozen voor de Sennheiser PC 360 (zelf besteld via de ING met rentepunten, scheelt aanzienlijk op de prijs) waarbij ik dusver nog geen problemen heb ondervonden, tav de Logitech en Razer headsets welk ik had verrweg het meest comfortabel zit en eigenlijk als enig nadeel heeft dat het aardig wat geluid 'lekt'. Dat laatste is voor jezelf niet heel problematisch, meer vervelend voor mensen in de omgeving.

Voor muziek en film is de geluidskwaliteit daarnaast degelijk, dus kunt het ook goed daarvoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Inderdaad ook een logitech gehad met een daadbreuk. Uiteindelijk gezocht voor een goed alternatied (draadloos + mic) en kwam na lang zoeken op deze uit. http://www.plantronics.co.../audio-995#prodSubReviews
Staat geloof ik niet in de pricewatch, maar is wel te krijgen. Zit zeer goed geluid in, vond het in het begin een beetje strak zitten, maar nu geen last meer van. Ben er nog steeds heel blij mee.

Enige nadeel is dat je hem niet kan gebruiken als ie aan het opladen is, maar dat is meer een teken dat ik te lang achter de computer heb gezeten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psychodude schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:52:
Ikzelf heb na meermaals Logitech headsets en Razer headsets vaak last gehad van draadbreuk waarbij danwel de microphone danwel één of zelfs beide oortjes het niet langer deden.

Hierna heb ik verkozen voor de Sennheiser PC 360 (zelf besteld via de ING met rentepunten, scheelt aanzienlijk op de prijs) waarbij ik dusver nog geen problemen heb ondervonden, tav de Logitech en Razer headsets welk ik had verrweg het meest comfortabel zit en eigenlijk als enig nadeel heeft dat het aardig wat geluid 'lekt'. Dat laatste is voor jezelf niet heel problematisch, meer vervelend voor mensen in de omgeving.

Voor muziek en film is de geluidskwaliteit daarnaast degelijk, dus kunt het ook goed daarvoor gebruiken.
dank je wel ik denk deze headset wel neem.
ik dacht dat ik alleen draadbreuk had blijkbaar ben ik niet de enige ^^