Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vb.net] Form met panel wat terug komt

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• e00y
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:53
Hallo,

Ik zit met een applicatie welke ik 'na' moet maken. Deze is oorspronkelijk geschreven in Delphi. Deze ben ik nu aan het maken in vb.net met behulp van Visual Studio 2008.

Nu heb ik een forumulier met hierin algemene gegevens "bonnummer", "datum" enz...

Hieronder heb ik een panel met een aantal texboxen, datetimepickers, buttones enz...
Dit gedeelte moet ik nogmaals toe kunnen voegen dmv een knop onder in venster "extra gegevens".

Dit moet onbeperkt kunnen. Dus druk ik 3x op die knop. Dan moet ik 4 "setjes" hebben. (scrollbar wordt automatisch toegevoegd)
De knoppen / texboxen e.d. zullen dus on the fly aangmaakt moeten worden verwacht ik.

Op internet heb Ik heb al wel gevonden dat ik van button's e.d.; een array kan maken. Maar kan ik bijvoorbeeld ook een panel maken waar ik alles op zet. En hier elke keer een "kopie" van maken.

Ik weet niet goed op welke termen ik kan/moet zoeken.

Wat zou de beste oplossing zijn voor deze uitdaging ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[google=vb.net usercontrol]
Volgende keer iets langer dan 2 minuten googlen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.