Toon posts:

Help! (NM) Procede

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil een nieuwe processor op deze computer doen namelijk Intel Pentium E5700 / 3 GHz - LGA775 Socket deze heeft 45nm procede kan die op deze moederbord?

Dell Optiplex 745 Main Board HP962 KW628

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het procede zegt niet zoveel over de compatibility. Ik zou eens kijken wat Dell opgeeft als ondersteunde CPU's, daar wordt je een stuk wijzer van waarschijnlijk.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37

job

Een minuutje googlelen adv de chipset op dat bord bracht mij tot deze lijst.

edit: kopen van een van deze cpu's is uiteraard geheel op eigen verantwoording.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 24-01-2012 10:55 ]

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:58:
Hallo ik wil een nieuwe processor op deze computer doen namelijk Intel Pentium E5700 / 3 GHz - LGA775 Socket deze heeft 45nm procede kan die op deze moederbord?

Dell Optiplex 745 Main Board HP962 KW628
Zowieso een beetje verloren zaak om zoiets te upgraden. Volgens het bovengenoemde lijstje is het snelste wat jou bordje kan hebben een E6700. Nu koop je een E6600 tweedehands voor 30 euro hier in de vraag & aanbod, maar of het echt veel prestatiewinst gaat geven weet ik niet.

Misschien kun je beter investeren in een tweedehands upgrade setje met een rappe core 2 quad, iets duurder 4GB geheugen op een leuk moederbordje.

Wat is het budget?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Dit is nou typisch een vraag die je zelf met een heel klein beetje uitzoekwerk gewoon op kunt lossen. En dat verwachten we ook van je op dit forum, zoals je kunt lezen in Het algemeen beleid. Ik ga je topic daarom sluiten.

Veel succes op je zoektocht! :)

Dit topic is gesloten.