Ik heb een aanbod gehad om in de setup van mijn freeware applicatie InstallMonetizer toe te passen. Dat houd in dat setup's van bing / realplayer endergelijke toegevoegd worden aan mijn installatie.
Nou ben ik daar persoonlijk niet zo enthousiast over, maar aan de andere kant claimen ze wel leuke inkomsten.
Ik zal even wat meer vertellen over mijn (hobby) applicatie voordat ik mijn vragen stel.
Het programma
Het gaat om Picto Selector (knip) waarmee dagritme kaarten en schema's gemaakt worden. Ook zijn er ruim 22000 plaatjes in de installatie opgenomen (die bijna 200MB groot is)
Het wordt met name door ouders en leerkrachten van kinderen met autisme gebruikt. Maar ook logopodisten en andere therapeuten weten het ondertussen te vinden.
Omdat het in meerdere talen beschikbaar is heb ik dagelijks 400 bezoekers vanuit met name Amerika en Europa.
Inkomsten krijg ik uit google advertenties en donaties (niet zo heel veel, maar genoeg om de website kosten te dekken)
InstallMonetizer
knip
Claimt:
Below are some network averages (eCPM):
**1000 USA offer screens displayed: $420.00
**1000 European offer screens displayed: $265.00
Vragen
Nou ben ik daar persoonlijk niet zo enthousiast over, maar aan de andere kant claimen ze wel leuke inkomsten.
Ik zal even wat meer vertellen over mijn (hobby) applicatie voordat ik mijn vragen stel.
Het programma
Het gaat om Picto Selector (knip) waarmee dagritme kaarten en schema's gemaakt worden. Ook zijn er ruim 22000 plaatjes in de installatie opgenomen (die bijna 200MB groot is)
Het wordt met name door ouders en leerkrachten van kinderen met autisme gebruikt. Maar ook logopodisten en andere therapeuten weten het ondertussen te vinden.
Omdat het in meerdere talen beschikbaar is heb ik dagelijks 400 bezoekers vanuit met name Amerika en Europa.
Inkomsten krijg ik uit google advertenties en donaties (niet zo heel veel, maar genoeg om de website kosten te dekken)
InstallMonetizer
knip
Claimt:
Below are some network averages (eCPM):
**1000 USA offer screens displayed: $420.00
**1000 European offer screens displayed: $265.00
Vragen
- Hebben mensen hier ervaring met dit soort bedrijven en Installmonetizer in het bijzonder?
- Weten jullie alternatieven om met een freeware product wat inkomsten te genereren zonder de website of het programma helemaal vol te stoppen met advertenties?
[ Voor 2% gewijzigd door samo op 24-01-2012 16:37 . Reden: De vermelde URL's zijn niet relevant voor de discussie ]
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu